Gå til innhold

Nå ble det tynt i mellom inlegga gitt...u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det blitt slettet noe her? Sist jeg trykket på 100 nyeste var nesten alle svar i samme tråd.....

Skrevet

Har det blitt slettet noe her? Sist jeg trykket på 100 nyeste var nesten alle svar i samme tråd.....

Litt sletting ja. :)

Skrevet

Litt sletting ja. :)

Ja ja, jeg gadd ikke å lese i innleggene - var det heftig? ;-)

Skrevet

Er det tråden til SMIR du sikter til? Der forsvant plutselig minst 3/4 av innleggene....

Skrevet

Er det tråden til SMIR du sikter til? Der forsvant plutselig minst 3/4 av innleggene....

Alle forsvann, ihvertfall "Psykopattråden"??

Skrevet

Ja ja, jeg gadd ikke å lese i innleggene - var det heftig? ;-)

Nei, mest gnål! :)

Skrevet

Æsj altså, jeg kommer _alltid_ for sent...

Bedre (for) seint enn aldri!

Skrevet

Og _i_ innlegget også... :)

Jada, men det "advarte" eg mot i overskriften.

Skrevet

Alle forsvann, ihvertfall "Psykopattråden"??

Ja, mesteparten forsvant i det NHD kom på banen. Det er dumt å la seg rive med i slike tråder. Men du verden så fort gjort det er :-) Sitter jo egentlig igjen med en følelse av mange bortkastede innlegg og krefter da :-)

Skrevet

Ja, mesteparten forsvant i det NHD kom på banen. Det er dumt å la seg rive med i slike tråder. Men du verden så fort gjort det er :-) Sitter jo egentlig igjen med en følelse av mange bortkastede innlegg og krefter da :-)

Ja, og eg holdt på å la meg "lure" igjen.

Men ikkje mer svar fra meg i dag ihvertfall, ikkje skal eg lese flere innlegg fra enkellte heller på ei stund...:)

Skrevet

Ja, og eg holdt på å la meg "lure" igjen.

Men ikkje mer svar fra meg i dag ihvertfall, ikkje skal eg lese flere innlegg fra enkellte heller på ei stund...:)

He..he....jeg pleier ikke å la meg lure opp i stry, men i dag gikk jeg rett i fella:-( Det er jo bare bortkastet å svare, uansett. Snakk om å snakke for døve ører. Noe NHD tydeligvis har skjønt, lenge før oss andre. Ja. ja..han får holde på, den godeste SMIR.

Skrevet

He..he....jeg pleier ikke å la meg lure opp i stry, men i dag gikk jeg rett i fella:-( Det er jo bare bortkastet å svare, uansett. Snakk om å snakke for døve ører. Noe NHD tydeligvis har skjønt, lenge før oss andre. Ja. ja..han får holde på, den godeste SMIR.

Ja nå nevnte eg ikkje navn/nick akkurat, men det er en som SMIR mens jernet er varmt ihvertfall! he.he..

Skrevet

Ja nå nevnte eg ikkje navn/nick akkurat, men det er en som SMIR mens jernet er varmt ihvertfall! he.he..

He..he :-) Ja, det kan man trygt si :-)

Skrevet

Haha :)

Så festlig alt dette er. Har hatt en fortreffelig aften.

Fint at du har hatt en fin kveld, Og håper at du verdsetter all den tiden som blir brukt på deg av veldig mange brukere på dol. Take care.

Skrevet

Kan ikke skjønne at det er det NHD mener, da jeg var undercover som "Todd" sa han jo at jeg var psykotisk.

Det må du nesten snakke med NHD om. Og det skjønner du sikkert selv.

Skrevet

Får ikke svar av han lengre. De gangene han svarer har jeg ikke stilt han noe spørsmål. Stiller jeg et spørsmål får jeg ikke svar.

Du har vel brukt opp hans tålmodighet da.

Gjest hypofysen
Skrevet

Kan ikke skjønne at det er det NHD mener, da jeg var undercover som "Todd" sa han jo at jeg var psykotisk.

Du tror ikke seriøst at folk ikke skjønte at todd var smir? Det lyste jo igjennom alle innleggene dine at det var deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...