morsan Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Har det blitt slettet noe her? Sist jeg trykket på 100 nyeste var nesten alle svar i samme tråd..... 0 Siter
GeirB Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Har det blitt slettet noe her? Sist jeg trykket på 100 nyeste var nesten alle svar i samme tråd..... Litt sletting ja. 0 Siter
morsan Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Litt sletting ja. Ja ja, jeg gadd ikke å lese i innleggene - var det heftig? ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Er det tråden til SMIR du sikter til? Der forsvant plutselig minst 3/4 av innleggene.... 0 Siter
GeirB Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Er det tråden til SMIR du sikter til? Der forsvant plutselig minst 3/4 av innleggene.... Alle forsvann, ihvertfall "Psykopattråden"?? 0 Siter
GeirB Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Ja ja, jeg gadd ikke å lese i innleggene - var det heftig? ;-) Nei, mest gnål! 0 Siter
GeirB Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Æsj altså, jeg kommer _alltid_ for sent... Bedre (for) seint enn aldri! 0 Siter
GeirB Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Og _i_ innlegget også... Jada, men det "advarte" eg mot i overskriften. 0 Siter
Colette Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Alle forsvann, ihvertfall "Psykopattråden"?? Ja, mesteparten forsvant i det NHD kom på banen. Det er dumt å la seg rive med i slike tråder. Men du verden så fort gjort det er :-) Sitter jo egentlig igjen med en følelse av mange bortkastede innlegg og krefter da :-) 0 Siter
GeirB Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Ja, mesteparten forsvant i det NHD kom på banen. Det er dumt å la seg rive med i slike tråder. Men du verden så fort gjort det er :-) Sitter jo egentlig igjen med en følelse av mange bortkastede innlegg og krefter da :-) Ja, og eg holdt på å la meg "lure" igjen. Men ikkje mer svar fra meg i dag ihvertfall, ikkje skal eg lese flere innlegg fra enkellte heller på ei stund... 0 Siter
Colette Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Ja, og eg holdt på å la meg "lure" igjen. Men ikkje mer svar fra meg i dag ihvertfall, ikkje skal eg lese flere innlegg fra enkellte heller på ei stund... He..he....jeg pleier ikke å la meg lure opp i stry, men i dag gikk jeg rett i fella:-( Det er jo bare bortkastet å svare, uansett. Snakk om å snakke for døve ører. Noe NHD tydeligvis har skjønt, lenge før oss andre. Ja. ja..han får holde på, den godeste SMIR. 0 Siter
GeirB Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 He..he....jeg pleier ikke å la meg lure opp i stry, men i dag gikk jeg rett i fella:-( Det er jo bare bortkastet å svare, uansett. Snakk om å snakke for døve ører. Noe NHD tydeligvis har skjønt, lenge før oss andre. Ja. ja..han får holde på, den godeste SMIR. Ja nå nevnte eg ikkje navn/nick akkurat, men det er en som SMIR mens jernet er varmt ihvertfall! he.he.. 0 Siter
Colette Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Ja nå nevnte eg ikkje navn/nick akkurat, men det er en som SMIR mens jernet er varmt ihvertfall! he.he.. He..he :-) Ja, det kan man trygt si :-) 0 Siter
Colette Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Haha Så festlig alt dette er. Har hatt en fortreffelig aften. Fint at du har hatt en fin kveld, Og håper at du verdsetter all den tiden som blir brukt på deg av veldig mange brukere på dol. Take care. 0 Siter
Colette Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Kan ikke skjønne at det er det NHD mener, da jeg var undercover som "Todd" sa han jo at jeg var psykotisk. Det må du nesten snakke med NHD om. Og det skjønner du sikkert selv. 0 Siter
Colette Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Får ikke svar av han lengre. De gangene han svarer har jeg ikke stilt han noe spørsmål. Stiller jeg et spørsmål får jeg ikke svar. Du har vel brukt opp hans tålmodighet da. 0 Siter
Gjest hypofysen Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Kan ikke skjønne at det er det NHD mener, da jeg var undercover som "Todd" sa han jo at jeg var psykotisk. Du tror ikke seriøst at folk ikke skjønte at todd var smir? Det lyste jo igjennom alle innleggene dine at det var deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.