Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på 12-13 år og det er noe jeg savner. Vurderer å dra til Amsterdam i sommer. Er det noen her som har erfaring med å kjøpe sex i Red Light District?

Gjest hallosann
Skrevet

Tar'æ en tur og skaff deg egne erfaringer du.

Gjest abrahamus
Skrevet

Hehe, med såpass lange intervall mellom hver runde tror jeg at jeg hadde vurdert helt andre ting faktisk:-)

Gjest heslig
Skrevet

Skjønner godt at du må betale for det. Men du får'n sikkert ikke opp.

Skrevet

Nå har jeg aldri kjøpt sex i Red light distrikt, men havna da på Horehus når jeg var der ved en "feil" ( 3 gutter som syntes det var veeeeeldig morsomt å se reaksjonen min, først ble jeg forbanna da jeg ser negativt på prostitusjon, men når jeg kikka bak og fikk se diverse turister som en familie, et gammelt par osv roet jeg meg)

Men hadde jeg vært mann der, hadde INGEN av damene fristet meg noe særlig, samme hvor lenge jeg hadde vært uten sex... da går man heller på byen og finner seg et ONS, og det får man med DAMER som er mye hottere enn de som var på huset der ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...