Gjest turistene Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Noen som vet om et bra sted å bo i paris? Altså hotel/hostel som er billig. Vi er backpackere. Begynnelsen av juni. 0 Siter
mum Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jeg kan ikke gi et konkret tips, men bruker selv finn.no, reise. Se f.eks på rimeligste alternativ 0-250 pr. døgn. 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jeg skal bo på et hostell som heter St. Christopher's Paris i juli. Etter det jeg har lest skal det være bra. Det skal også Square Caulaincourt være. De var mine alternativer. Ligger litt utenfor sentrum, men har bra metro-dektning. Bestilte plass gjennom http://www.hostels.com/. Her kan man lese tilbakemeldinger fra andre, og det har hjulpet meg veldig med å sile ut litt 0 Siter
Flaxseed Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor ikke heller dra til Amsterdam? Der kan dere røyke hasj. Det vil jeg 0 Siter
Gjest jattajatta Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor ikke heller dra til Amsterdam? Der kan dere røyke hasj. Det vil jeg Spurte vedkommende om hva du hadde lyst til da? 0 Siter
morsan Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor ikke heller dra til Amsterdam? Der kan dere røyke hasj. Det vil jeg Og du har vel planlagt andre aktiviteter med det samme du er der også, etter hva vi har skjønt. 0 Siter
Gjest turistene Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor ikke heller dra til Amsterdam? Der kan dere røyke hasj. Det vil jeg Been there, done that. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.