Gå til innhold

p-pille spm

Anbefalte innlegg

pille_trøbbel_28
Skrevet

Hm, fant ikke noe prevansjonsforum så legger ut her jeg. Jeg går på Louette28 og startet for litt over 1 mnd siden, er 21 p-piller og 7 "tomme"-mensen piller, jeg startet 1. dagen jeg fikk mensen, men syntes det ble litt tidlig å ha mesen igjen etter to uker så hoppet over de tomme pillene og gikk rett på neste, nå har jeg fått mensen igjen, etter 8 piller fra det nye brettet. skal jeg gå rett på de tomme pillene nå da? eller skal jeg bare ta de som normalt og da få mensen om to uker igjen? var ikke så lett dette...

Persille1365381127
Skrevet

Du må regne med uregelmessige blødninger de første to månedene - så du skal følge brettet slavisk, ikke justere selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...