Gå til innhold

Gjeld og tilbud om såkalte "gunstige lån"

Anbefalte innlegg

Gjest gretheb
Skrevet

En ting som irriterer meg, er at etter at jeg ble syk og fikk problemer med å betale lånet mitt, har jeg blitt dynget ned av tilbud, både i post og per telefon om å låne så "mye jeg vil" til blodrente. En av tilbudene kaller seg til og med "frihetslånet". Dette synes jeg er utidig. Dette avviste jeg kontant, men det finnes sikkert mennesker som hiver seg på dette i ren desperasjon. Hva er deres meninger om dette?

Skrevet

Ja, jeg synes også det er utidig. Det burde ikke vært lov, synes jeg.

Gjest gretheb
Skrevet

Ja, jeg synes også det er utidig. Det burde ikke vært lov, synes jeg.

Helt enig, det burde være ulovlig. Det er som de venter på at gjeldslaver skal ta opp lån hos de i ren desperasjon. Det virker veldig kynisk synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...