pekkaline Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Vi har hatt en skikkelig ryddedag i hjemmet i dag. Jeg fant mye rart og deriblant en pose med 7 filmruller som jeg har utsatt og utsatt og få fremkalt. Hva koster fremkalling til vanlige bilder? De er nok opptil 7 år gamle de filmene, kan de være ødelagt? De har ligget mørkt i et skap. *huff, treg ja* 0 Siter
GeirB Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Det går helt sikkert fint. Prisen vet eg ikkje noe om, men tipper i underkant av 100 lappen for fremkalling og 24 bilder (om du kan vente ei uke eller to). 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Det går helt sikkert fint. Prisen vet eg ikkje noe om, men tipper i underkant av 100 lappen for fremkalling og 24 bilder (om du kan vente ei uke eller to). Hehe, ja har jeg ventet i syv år, så klarer jeg et par uker Skal nok få sendt dem. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.