Gjest flaut ja Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Har aldri handlet på nettet før, skal nå betale og skirve inn kortnr. og ccv nr etter eller annet. Er kortnummeret hele det nr,som står på fremsiden av kortet?alle 16 nummerne? Og hva er det andre de spør etter? Slik er det å være dum. 0 Siter
birdie Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Kortnummeret er det nummeret som er preget inn i kortet på forsiden. Det andre nummeret er de tre siste tallene i sikkerhetskoden på baksiden, ofte i kursiv (skrå) skrift, ca. rett over bildet av deg. 0 Siter
Gjest ikke vær flau du Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Kortnummeret er hele nummeret ja. Sikkerhetskoden er et tresifret nummer som står på baksiden av kortet ditt. 0 Siter
Gjest flaut ja Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Kortnummeret er hele nummeret ja. Sikkerhetskoden er et tresifret nummer som står på baksiden av kortet ditt. Tusen takk! Men har nå prøvd å betale, og fikk melding tilbake om at det oppsto en feil under betaling, altså feilmedling fra Visa. Kan det være at jeg ikke har mulighet til å bruke mitt kort på nettet, av en eller annen grunn? Har penger på kortet, men at jeg må gjøre en avtale med visa eller noe? 0 Siter
Gjest ikke vær flau du Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Tusen takk! Men har nå prøvd å betale, og fikk melding tilbake om at det oppsto en feil under betaling, altså feilmedling fra Visa. Kan det være at jeg ikke har mulighet til å bruke mitt kort på nettet, av en eller annen grunn? Har penger på kortet, men at jeg må gjøre en avtale med visa eller noe? Er du sikker på at du har brukt den korrekte sikkerhetskoden ? Det er den som står ved din signatur på baksiden, de tre siste sifrene i det nummeret der. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 På mitt kort står ccv koden under bildet. helt til høyre på kortet litt vet siden av "autografen" min:) 0 Siter
Gjest flaut ja Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Er du sikker på at du har brukt den korrekte sikkerhetskoden ? Det er den som står ved din signatur på baksiden, de tre siste sifrene i det nummeret der. akkurat, da skjønner jeg ,nei jeg brukte de tre sistet sifrene på kontrollnummeret.hehe der ser du.Men tusen takk for super veiledning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.