Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sko har dere fremme i gangen? Jeg synes jeg setter bort i eninga, men nå telte jeg nettop 16par sko/støvler i gangen her!! Og tre par har ikke kommet hjem enda... Vi har to skohyller og det ser ut til å være lite... Merkelig! Har også et skap fylt med vintersko. *rister på hodet* (Vi er fem i familien)

Persille1365381127
Skrevet

Ehm, jeg har to skohyller i skapet i gangen, og har vel minst like mange par der - vi er bare to....

Ved siden av henger sånne "hengehyller" fra IKEA med sikkert 30 par til... Og vinterskoene og skiskoene (snowboard, slalom & langrenn) har jeg pakket bort i esker :)

Så jeg synes egentlig du har litt lite, jeg ;)

Skrevet

Ehm, jeg har to skohyller i skapet i gangen, og har vel minst like mange par der - vi er bare to....

Ved siden av henger sånne "hengehyller" fra IKEA med sikkert 30 par til... Og vinterskoene og skiskoene (snowboard, slalom & langrenn) har jeg pakket bort i esker :)

Så jeg synes egentlig du har litt lite, jeg ;)

hehe :) Ja jeg trodde ikke vi hadde så mye (lite), men det ser ut til at vi har rundt ca 4par hver som brukes jevnlig. Du den hengesaken du har, tar den "voksne" sko eller bare små damesko? Kanskje det kunne være noe for oss...

Persille1365381127
Skrevet

hehe :) Ja jeg trodde ikke vi hadde så mye (lite), men det ser ut til at vi har rundt ca 4par hver som brukes jevnlig. Du den hengesaken du har, tar den "voksne" sko eller bare små damesko? Kanskje det kunne være noe for oss...

Neida, den tar alle - superfint :)

Dvs, jeg får plass til ett par aerobic-joggesko i samme "hyllen", så jeg antar den tar mannesko også...

Skrevet

Neida, den tar alle - superfint :)

Dvs, jeg får plass til ett par aerobic-joggesko i samme "hyllen", så jeg antar den tar mannesko også...

Fint, da kan det være noe for oss også :)

AneM1365380603
Skrevet

Hadde en opptelling nå. 27 par sko i gangen, 2 par på terassen, 4 par ved trampolina.

Utenom det er boden stappet. 2 hyller med sko, ene hylla går helt opp til taket. En bærepose med små pensko, pluss diverse skøyter, skisko og vintersko. Antall sko her er en mare.

Skrevet

*kremt* de fleste skoa som står framme er nok dessverre mine.... Men jeg skylder på at med likedeling av skapplassen blir det urettferdig, for jeg har tross alt flere ulike varianter enn de to gutta;-)

Gjest mora2
Skrevet

Tør ikke telle engang....Vi har altfor mange sko...

Hvertfall jeg...

Gjest prust
Skrevet

Vi har ekstremt mange sko, synes jeg. Skal prøve å ha en opptelling - ser bort fra vintersko som er satt bort:

Gutt 9 år: joggesko, sandaler, fotballsko, gummistøvler, bunadssko, finsko

Jente 7 år: joggesko, 2 par sandaler, fotballsko, gummistøvler, bunadssko, finsko, sommersko

Jente 4 år: Joggesko, 2 par sandaler, bunadssko, 2 par finsko.

Mor 37 år: Penjoggesko, jogge-joggesko, brune sandaler, beige sommersko, støvler (finnes noen flere sandaler som ikke er tatt ned i gangen ennå)

Far 36 år: 3 par arbeidssko, tøfler, 2 hverdagssko, sandaler.

På vaskerommet har vi en haug med sko som ikke blir brukt daglig, men som brukes innimellom. I et kott står vintersko + sko som er for små akkurat nå.

Skrevet

Hadde en opptelling nå. 27 par sko i gangen, 2 par på terassen, 4 par ved trampolina.

Utenom det er boden stappet. 2 hyller med sko, ene hylla går helt opp til taket. En bærepose med små pensko, pluss diverse skøyter, skisko og vintersko. Antall sko her er en mare.

Haha, ja er det ikke ganske vilt? Og jeg trodde jeg hadde mange....

Skrevet

*kremt* de fleste skoa som står framme er nok dessverre mine.... Men jeg skylder på at med likedeling av skapplassen blir det urettferdig, for jeg har tross alt flere ulike varianter enn de to gutta;-)

Det er jo greit å ha dem tilgjengelig ;)

Skrevet

Tør ikke telle engang....Vi har altfor mange sko...

Hvertfall jeg...

Men har du dem i gangen? hehe

Skrevet

Vi har ekstremt mange sko, synes jeg. Skal prøve å ha en opptelling - ser bort fra vintersko som er satt bort:

Gutt 9 år: joggesko, sandaler, fotballsko, gummistøvler, bunadssko, finsko

Jente 7 år: joggesko, 2 par sandaler, fotballsko, gummistøvler, bunadssko, finsko, sommersko

Jente 4 år: Joggesko, 2 par sandaler, bunadssko, 2 par finsko.

Mor 37 år: Penjoggesko, jogge-joggesko, brune sandaler, beige sommersko, støvler (finnes noen flere sandaler som ikke er tatt ned i gangen ennå)

Far 36 år: 3 par arbeidssko, tøfler, 2 hverdagssko, sandaler.

På vaskerommet har vi en haug med sko som ikke blir brukt daglig, men som brukes innimellom. I et kott står vintersko + sko som er for små akkurat nå.

Å du store allpakka :) Ja dere har litt å gå på da. Men det blir jo slik at man må ha noe til enhver anlending. Jeg jublet den gangen jeg fant skostativ i fire etasjer, tenkte at nå blir det orden i saken... Men neida, fremdeles flyter det av sko. God tå høre at andre også har endel sko i gangen ;)

Gjest mora2
Skrevet

Men har du dem i gangen? hehe

He,he, nei ikke alle...

Vi har hverdags sko i gangen, pensko og alle andre i garderoben. har ikke plass til alt i gangen ;0)

Skrevet

Nå er det ikke så verst i gangen vår. Men en periode i vinter hadde vi 45 par sko med permanent oppholdstillatelse i gangen. Da var jeg nesten litt på gråten hver gang jeg skulle støvsuge ;-)

Vi er 5 i familien, da.

Skrevet

Nå er det ikke så verst i gangen vår. Men en periode i vinter hadde vi 45 par sko med permanent oppholdstillatelse i gangen. Da var jeg nesten litt på gråten hver gang jeg skulle støvsuge ;-)

Vi er 5 i familien, da.

Det kan bli sykt mange sko ja, godt at vinteren er over!! :)

Skrevet

Akkurat nå står det 11 par sko / støvletter / støvler i gangen, vi er 3 stk. som bor her. Vinterskoene er satt i kjelleren for lenge siden og det mangler noen skopar som står andre steder (skap + skole).

I to poser står det derimot 5 (!) par støvler i str. 27-31 som skal gis bort til arvtagere....

Skrevet

Vi er 5 i familien, da.

45?!?!? Hva i himmelens navn skal dere ned 9 par hver? Sånn til daglig bruk mener jeg, for dere har vel ikke finsko stående fremme?

Skrevet

Akkurat nå står det 11 par sko / støvletter / støvler i gangen, vi er 3 stk. som bor her. Vinterskoene er satt i kjelleren for lenge siden og det mangler noen skopar som står andre steder (skap + skole).

I to poser står det derimot 5 (!) par støvler i str. 27-31 som skal gis bort til arvtagere....

Jaja, vi er nå heldige som har mange sko :) Tør ikke tenke på hvor mange som står i skapet her....

Skrevet

7 skopar i gangen!

Meg: 1 par Echo sko, 1 par hverdagssko, 1 par joggesko og 1 par verneklogger.

Gutt 16: 1 par sykkelsko, 1 par vernestøvler (for mopedkjøring) og 1 par fritidsko (Adidas, nye).

Det er stort sett det vi har totalt også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...