Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

45?!?!? Hva i himmelens navn skal dere ned 9 par hver? Sånn til daglig bruk mener jeg, for dere har vel ikke finsko stående fremme?

Ja, det var en skrekkelig haug. Skisko (x1 til barna og x2 til de voksne) , slalomsko, støvletter, cherrox, sandaler til hyttebruk, vintersko, tynnere "jobbesko", joggesko, muligens enda noe mer. To av barna hadde to sett vintersko hver.

Og i tillegg skøyter, da. Vi er så heldige at vi arver masse, og noen har derfor både hockeyskøyter og danseskøyter.

Skrevet

Ja, det var en skrekkelig haug. Skisko (x1 til barna og x2 til de voksne) , slalomsko, støvletter, cherrox, sandaler til hyttebruk, vintersko, tynnere "jobbesko", joggesko, muligens enda noe mer. To av barna hadde to sett vintersko hver.

Og i tillegg skøyter, da. Vi er så heldige at vi arver masse, og noen har derfor både hockeyskøyter og danseskøyter.

Åja - når du regner med både skisko og slalomsko og sko som egentlig ikke hører årstiden til (joggesko) så er det nok ingen sak å få til 9 par sko pr. pers nei! :o)))

Skrevet

Åja - når du regner med både skisko og slalomsko og sko som egentlig ikke hører årstiden til (joggesko) så er det nok ingen sak å få til 9 par sko pr. pers nei! :o)))

Ja, det er de skoene som står framme til enhver tid som tar plass på gulvet. Og joggeskoene bruker vi året rundt, så de står framme året rundt. På sommeren blir det ikke så mange par hos oss, og hvert par tar ikke så stor plass heller. Nå om dagen ser det riktig bra ut :-)

Skrevet

7 skopar i gangen!

Meg: 1 par Echo sko, 1 par hverdagssko, 1 par joggesko og 1 par verneklogger.

Gutt 16: 1 par sykkelsko, 1 par vernestøvler (for mopedkjøring) og 1 par fritidsko (Adidas, nye).

Det er stort sett det vi har totalt også.

Det hørtes ryddig og bra ut :) Det blir som hos oss egentlig når vi er tre flere pers her. Men her ser det rotete ut når ikke sko blir satt inn i hyllene. Jaja, vi får skjerpe oss der.

Skrevet

Skoskap er tingen. Der slipper også de parene som sjeldent blir brukt å støve ned.

Skrevet

Skoskap er tingen. Der slipper også de parene som sjeldent blir brukt å støve ned.

Ja det er fint, men i mitt skoskap så står de stablet oppå hverandre, underst er det en skohylle...*huff* Må ha en opprydding der igjen jeg ja.

Skrevet

Det er jo greit å ha dem tilgjengelig ;)

Ja, det er sant:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...