Gå til innhold

Etter mammografi......

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Nei, jeg kan ikke si at puppene endret fasong etter mammografien. :o)

Men jeg fikk nesten latterkrampe da jeg kom til å tenke på at en venninne av meg fortalte om en venninne som hadde sett for seg at hun besvimte på mammo og ble hengende etter puppen... :-D

*fnis*

Lurer på hvor nært gulvet hun kom? *ser det for mitt indre*

Gjest togli
Skrevet

Jeg har aldri hørt at puppene kan bli slappe av mammografi. Og har ikke merket noe til det selv. På forhånd trodde jeg at det skulle være vondt å ta mammografi, men jeg kjente nesten ingenting. Bare et svakt press i noen få sekunder.

Jeg hørte også flere historier om hvor vondt det var å ta mammografi. Moren min syntes ikke det var vondt i de hele tatt, så jeg satsa på det samme selv også. Faktisk var det bare litt deilig å få strekt litt på puppene *haha* Det var ikke det minste vondt en gang!!

Gjest togli
Skrevet

Ok, det vet jeg ingenting om. Men hørtes jo litt rart ut da...

Ingen ville tatt mammografi om de kom ut med flate bryster....?

Og, det er verdt hver krone ;0)

Kan man ta mammografi når man har implantater da? Hvordan i huleste er det mulig å klemme sammen harde silikonpupper? Og kan man se evt kreftsvulster i slike pupper?

Gjest mora2
Skrevet

Kan man ta mammografi når man har implantater da? Hvordan i huleste er det mulig å klemme sammen harde silikonpupper? Og kan man se evt kreftsvulster i slike pupper?

Har aldri vært på mammografi jeg..Bare ultralyd.

Hadde aldri turt kvise de sånn... ;0)

Mine er forresten ikke harde heller :0)

Gjest togli
Skrevet

Har aldri vært på mammografi jeg..Bare ultralyd.

Hadde aldri turt kvise de sånn... ;0)

Mine er forresten ikke harde heller :0)

Okei:)

Men er det slik at når man har silikon, så kan man ikke ta mammografi? Og man får automatisk ultralyd istedet?

Gjest mora2
Skrevet

Okei:)

Men er det slik at når man har silikon, så kan man ikke ta mammografi? Og man får automatisk ultralyd istedet?

Det vet jeg faktisk ikke...

Men ingen får meg til å slenge puppene inn i det apparatet.. ;0)

Gjest togli
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke...

Men ingen får meg til å slenge puppene inn i det apparatet.. ;0)

Det er ikke vondt, ser bare litt teit ut ;)

Gjest mora2
Skrevet

Det er ikke vondt, ser bare litt teit ut ;)

He,he, ser grusomt ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...