Gå til innhold

NextGentel og bytte av router

Anbefalte innlegg

Gjest nextgentel
Skrevet

Noen i grorudområdet som får ny boks fra nextgentel pga bytte fra Firstmile for en god stund siden?

Internett forsvant plutselig idag og kundeservice sier det er fordi de skal bytte router etter at de byttet fra Firstmile ti nextgentel. (er ikke god til å forklare dette :) , men håper noen opplever det samme)

Skrevet

He he. NextGenTel stinker, tro meg.

Det vil du nok etterhvert erfare....

Gjest nextgentel
Skrevet

He he. NextGenTel stinker, tro meg.

Det vil du nok etterhvert erfare....

Er ikke meg som har det. De som har det har det pga de hade Firstmile som igjen gikk over til Nextgentel.

De skal ta inn routeren for å se om det er noe feil med den, men den har virket greit frem til idag kl 10.30 ca. Da sluttet den plutselig å virke.... de på NG vet ikke hva det er som har skjedd... jau skit.

Tror jeg skjønner hvor dette bærer...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...