Gå til innhold

En lykkelig slutt, trodde jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1920773.ece

Ble litt rørt over bildene og historien om brannmennene som reddet de 4 grevlingungene under brannen i Oslo her om dagen, men nå viser det seg at de ble avlivet samme kveld, uten å ha gjort noe forsøk på å omplassere dem, det ble litt feil.

Skjønner godt at brannmennen er litt bitre, jeg synes også det var litt trist at de valgte å ta livene deres, de fortjente å leve.

Liker egentlig ikke grevling, men disse små der i armene på staute brannmenn tok seg bra ut : )

Skrevet

Det kan ikke være lett å omplassere grevlinger. Hvem i all verden tar imot slike?

Skrevet

Det kan ikke være lett å omplassere grevlinger. Hvem i all verden tar imot slike?

Disse var sikkert så små at de var avhengige av moren sin også og hun hadde jo forsvunnet.

Gjest mora2
Skrevet

Disse var sikkert så små at de var avhengige av moren sin også og hun hadde jo forsvunnet.

Nope, de hadde klart seg på fast føde nå.

Stod det i repotasjen.

Stod også at brannmennene ville tatt dem selv om de hadde visst at de ble avlivet.

Gjest mora2
Skrevet

Langedrag ble nevnt...

Skrevet

Både Namskogan og Langedrag som mora2 nevner var interresert, men de i viltnemda hadde jo ikke ringt og sjekket hos en eneste dyrepark, de prøvde jo ikke engang, og det er for dårlig!

Skrevet

Langedrag ble nevnt...

Dyreparkene pleier vel ikke å være videre interessert i denslags dyr? Særlig ikke morløse.

Skrevet

Både Namskogan og Langedrag som mora2 nevner var interresert, men de i viltnemda hadde jo ikke ringt og sjekket hos en eneste dyrepark, de prøvde jo ikke engang, og det er for dårlig!

Ok, jeg har ikke fått med meg at de har sagt seg interesserte. Jeg bare husker at jeg har lest om morløse elgkalver og andre dyr som har blitt blankt avvist.

Skrevet

Dyreparkene pleier vel ikke å være videre interessert i denslags dyr? Særlig ikke morløse.

Namsskogan har i alle fall grevling, de er ikke dyrepark som i Kristiansand, de har bare nordiske dyr. + struts?

Gjest mora2
Skrevet

Vet ikke, men det ble nevnt.

Og Langedrag føler jeg ikke er en typisk dyrepark..

Og det er ikke negativt ment :0)

Var der en gang, utrolig koslig!

Skrevet

Ok, jeg har ikke fått med meg at de har sagt seg interesserte. Jeg bare husker at jeg har lest om morløse elgkalver og andre dyr som har blitt blankt avvist.

Sto noe i artikkelen at Langedrag var spesielt interessert pga historien bak disse små grevlingen, det er jo lett at de blir publikumsfavoritter med en slik bakgrunn vettu :)

Skrevet

Sto noe i artikkelen at Langedrag var spesielt interessert pga historien bak disse små grevlingen, det er jo lett at de blir publikumsfavoritter med en slik bakgrunn vettu :)

Tja, jeg vet nå ikke helt. Grevlinger er ikke så søte at det gjør noe...:)

Skrevet

Hæ?? Avliva de gravlingene?? Staaaaakar! Fy faen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...