Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan bare la toppen av kartongen stikke opp over kanten, så det blir en fin tripp-trapp-kubbe av det. :-)

Det må bli en ganske høy søyle, det:)

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

33

• Bookworm

7

• Lillemus

6

• tonie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ok. Men den boksen alle de andre skal stå i, der må jo plasten demonteres. Kniv?

Nei, jeg river bare kartongen opp i toppen på samme måte som jeg før pleide å åpne kartongen, gjør det på begge sider og river opp det lille stykket på midten så hele toppen blir åpen.

Skrevet

Vi kjøper melk uten kork...

Juice har vi veldig sjeldent...

Her er alt med kork :(

Skrevet

Hehe, nå skjønner jeg ingenting. Her står altså flere voksne og får ikke skrudd opp korkene rett som det er! Jeg sa annenhver, det er selvsagt en overdrivelse, men innimellom i alle fall...

Ulike fabrikker?

Skrevet

Hehe, nå skjønner jeg ingenting. Her står altså flere voksne og får ikke skrudd opp korkene rett som det er! Jeg sa annenhver, det er selvsagt en overdrivelse, men innimellom i alle fall...

Akademikere da...?;)

Skrevet

Vi drikker ikkje denslags, her går det for det meste i Farris!

Skrevet

Akademikere da...?;)

Insinuerer du at kroppsarbeide er tingen? *sjokkert*

fei1365380229
Skrevet

Å? Her har vi 1,5 litere uten kork. Kjøper stort sett bare dem.

Finnes dessverre ikke 1.5 liter skummet melk og vi bruker bare skummet eller laktoseredusert melk.

Jeg hater også korken :-(

Skrevet

Ja det er nok snadder på cornflakesen:)

Skrevet

Genialt.

Gjest minnah
Skrevet

Ok. Men den boksen alle de andre skal stå i, der må jo plasten demonteres. Kniv?

Neida, åpnes på siden som før. Korken skal forøvrig også resirkuleres, sier de.

Skrevet

Insinuerer du at kroppsarbeide er tingen? *sjokkert*

Hehe, jeg bare måtte. Jeg fikk høre den selv i dag da jeg drev og fomlet og ikke fant ut av hvordan jeg skulle få skrudd på radioen på jobben...Den svei, gitt;)

Gjest minnah
Skrevet

Å? Her har vi 1,5 litere uten kork. Kjøper stort sett bare dem.

1,5 litere faktisk, det har jeg ikke sett siden jeg var liten unge :-)

Skrevet

Hehe, jeg bare måtte. Jeg fikk høre den selv i dag da jeg drev og fomlet og ikke fant ut av hvordan jeg skulle få skrudd på radioen på jobben...Den svei, gitt;)

Pøsh, jeg lar meg ikke mobbe. Den som prøver seg skal få en teori som virkelig sprenger sikringene ;-)

Skrevet

For mine revmatikerfingre er skrukorken fantastisk... Kartonger var til tider umulige å få opp med "brett ut, og bøy helt-tilbake", prinsippet.

Joda, korkene kan krangle de også, men da finnes det "korkehjelpere" til "slike som meg":-)

Skrevet

Det er da skrukork på Farrisen også:-)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...