Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er nok snadder på cornflakesen:)

Tja...det er nå bedre å pusse tenna med Farris enn med H-melk. :P

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

33

• Bookworm

7

• Lillemus

6

• tonie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Genialt.

Det er sandt også, kjøpte 10 x 1,5L. Farris i dag, så nå ligger det klart 4 stk. i kjøleskapet! :-)

Skrevet

For mine revmatikerfingre er skrukorken fantastisk... Kartonger var til tider umulige å få opp med "brett ut, og bøy helt-tilbake", prinsippet.

Joda, korkene kan krangle de også, men da finnes det "korkehjelpere" til "slike som meg":-)

Nei, sier du det? Jeg var sikker på at folk som har problemer med hendene slet verre enn verst med disse korkene.

Hm, det er visst bare meg/oss altså... hehe.

Skrevet

Det er da skrukork på Farrisen også:-)?

Den går i retur når flaskene panten, skrur de på igjen selvfølgelig. :)

Skrevet

Finnes dessverre ikke 1.5 liter skummet melk og vi bruker bare skummet eller laktoseredusert melk.

Jeg hater også korken :-(

Takk fei, begynte å tro jeg var alene om denne enorme plagen! ;-)

Skrevet

Den går i retur når flaskene panten, skrur de på igjen selvfølgelig. :)

Ja, hvorfor gjør man det egentlig? Skrur på korken. Vel, kanskje jeg vet det... for å slippe siste skvetten deisende rundt. Ja?

Skrevet

Ja, hvorfor gjør man det egentlig? Skrur på korken. Vel, kanskje jeg vet det... for å slippe siste skvetten deisende rundt. Ja?

Det har eg igrunnen aldri tenkt over...det har bare blitt sånn...

Skrevet

Vi bruker en litt dyr appelsinjuice ( Meierienes juice original fra Tine) fra kjøledisken som ikke har kork, bare kartong. Melk kjøper vi sjelden.

Skrevet

Vi har heldigvis ikke skrukork! :) Men vi fikk tak i noen melk med de en gang, jeg mente at det var unødvendig av produsentene å terge meg slik *grr* Greit å helle ut melken, men _bare_ det.

Synes synd på dere som har det jeg :)

Skrevet

Nei, sier du det? Jeg var sikker på at folk som har problemer med hendene slet verre enn verst med disse korkene.

Hm, det er visst bare meg/oss altså... hehe.

Joda, hvis korkene krangler, så er det ikke lett, men folk i min situasjon har som regel hjelpemidler tilgjengelig, noe jeg ikke har klart å oppdrive til kartongåpningene... Og DA står du der uten melk til noen andre kommer hjem:-)

Skrevet

Vi bruker en litt dyr appelsinjuice ( Meierienes juice original fra Tine) fra kjøledisken som ikke har kork, bare kartong. Melk kjøper vi sjelden.

Mener du den som heter Premium? Vi drikker massevis av den, både fra Tine og konkurrenten. Begge er med kork.

Skrevet

Vi har heldigvis ikke skrukork! :) Men vi fikk tak i noen melk med de en gang, jeg mente at det var unødvendig av produsentene å terge meg slik *grr* Greit å helle ut melken, men _bare_ det.

Synes synd på dere som har det jeg :)

Å takk, pekkaline... det trengte jeg!

;-)

Skrevet

Å - jeg er så glad for skrukorka! Synes den er genial.

Skrevet

Joda, hvis korkene krangler, så er det ikke lett, men folk i min situasjon har som regel hjelpemidler tilgjengelig, noe jeg ikke har klart å oppdrive til kartongåpningene... Og DA står du der uten melk til noen andre kommer hjem:-)

Sier ikke noe på at du sliter innimellom. Vi med våre helt friske hender får jo ikke opp beistene engang.

Men si meg... hvem fører det hjelpemiddelet du snakker om? Som du skjønner, trenger visst vi også det.

Skrevet

Det har eg igrunnen aldri tenkt over...det har bare blitt sånn...

Ja, nemlig. Ser jeg en tomflaske uten kork speider jeg automatisk etter korken *smårar*

Skrevet

Mener du den som heter Premium? Vi drikker massevis av den, både fra Tine og konkurrenten. Begge er med kork.

Nei, det er en gul liters kartong uten kork. Og den heter bare Meierienes juice original appelsin. Står ikke premium på den.

Skrevet

Å takk, pekkaline... det trengte jeg!

;-)

Jeg forstår ikke hvordan den kork-kartongen kan bli likt. Jaja, det er jo vel slik med det meste :) Om vi får det her, så kommer jeg nok ikke til å være like flink med å stappe i kartonger som jeg er imed dagens ordning.

Skrevet

Neida, åpnes på siden som før. Korken skal forøvrig også resirkuleres, sier de.

Ja, de sier det og det gjør jeg. Men ikke sammen med kartongen

Men med blandingen av kork/plasten rundt og kartongpappen, hvordan i all verden kan dette resirkuleres til ny kartong? Jeg tror det er en bløff, de brenner sikkert fortsatt kartongene slik det ble avslørt for noen år siden.

Skrevet

Å - jeg er så glad for skrukorka! Synes den er genial.

Men hva med miljøaspektet?

Skrevet

Nei, det er en gul liters kartong uten kork. Og den heter bare Meierienes juice original appelsin. Står ikke premium på den.

Du skulle prøve Premium, ren rå juice, ikke konsentrat som de andre. Veldig god og helt sikkert dyr, jeg har ikke orket å sjekke prisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...