Gå til innhold

Ungkaren 20 vs 40

Anbefalte innlegg

Gjest noen som vet det?
Skrevet

Hvem velger ungkaren??

Jeg håper på Anita, den eldste, men tror han velger 20 åringen.

Han ønsker jo seg barn, sier han stadig, og Anita er vel allerede over 40??

Skrevet

Tror det kan bli Anita, men på den andre siden håper jeg Natalie.

Gjest jillsa
Skrevet

Anita er 43 år, men passer absolutt best for Stig. Nathalie er for ung for han, men slående vakker da.

Gjest Thea89
Skrevet

håper anita.

hun andre er en uggen person...

Gjest hallosann
Skrevet

Jeg håper han velger den av de han er oppriktig forelsket i helt uavhengig av alt annet :)

Skrevet

Eg har tenkt det samme. :o)

Men synes begge jentene er flotte, da.

Skrevet

Tror det blir hun mørke jeg. Nå sjokkerer ingenting meg lengre. Jeg satt og måpte da han sendte hjem Beate i dag, han var jo såå betatt. Trodde jeg.... *Blir litt sur nesten når de alltid skal vinkle ting på tv slik at det er stikk motsatt av hva vi tror.* Derfor, han har sagt lite dypt om ho mørke, tv har ikke vist særlig mye til akkurat henne. Blir det ikke slik at den man faller for, den får gjerne mindre fokus siden man blir litt handlekraft-.fattig i forelskelsen? Noen som forstår hva jeg mener? Husker jo selv at bare det å legge hånden på låret hans, så var det med hjertet i halsen haha. Morsomt å tenke tilbake gitt ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Tror det blir hun mørke jeg. Nå sjokkerer ingenting meg lengre. Jeg satt og måpte da han sendte hjem Beate i dag, han var jo såå betatt. Trodde jeg.... *Blir litt sur nesten når de alltid skal vinkle ting på tv slik at det er stikk motsatt av hva vi tror.* Derfor, han har sagt lite dypt om ho mørke, tv har ikke vist særlig mye til akkurat henne. Blir det ikke slik at den man faller for, den får gjerne mindre fokus siden man blir litt handlekraft-.fattig i forelskelsen? Noen som forstår hva jeg mener? Husker jo selv at bare det å legge hånden på låret hans, så var det med hjertet i halsen haha. Morsomt å tenke tilbake gitt ;)

Jeg tror han var veldig betatt av Beate -pga utseendet. Derfor synes jeg det var kult at han ikke valgte henne, som person (iallefall det som ble vist på tv) så virket hun skikkelig kjedelig.

Skrevet

Jeg tror han var veldig betatt av Beate -pga utseendet. Derfor synes jeg det var kult at han ikke valgte henne, som person (iallefall det som ble vist på tv) så virket hun skikkelig kjedelig.

enig med aimabel. Bra han sendte Beate hjem

Skrevet

Jeg håper på Anita, men tror han velger Nathalie.

Men Nathalie virker veldig umoden, ref den liksom-krangelen hun klarte å få til etter at 20-åringene og 40-åringene flyttet inn i samme hus, og det "eventyret" hun skrev i brevet til Stig var ikke akkurat noe som gjorde henne mer voksen;-)

Kongekommentaren var imidlertid, da denne liksom-krangelen pågikk, at hun håpet at ikke de voksne damene ville finne på noe tull med klærne hennes som "hevn"! *ha ha* Snakk om å tro at andre er like barnslige som en selv.

Men dette taler mot at han velger Anita:

Vi hørte Beate legge ut om at hun trodde Stig var forelsket i Anita. Det at TVN dermed prøver å bygge opp en forventning om at Anita blir valgt til slutt, akkurat som de har bygget opp en forventning om at Beate var den store favoritten.

Skrevet

''*Blir litt sur nesten når de alltid skal vinkle ting på tv slik at det er stikk motsatt av hva vi tror.* ''

Enig. derfor tror jeg at klippet som viste at Beate snakket om at Stig sikkert var forelsket i Anita fort kan bety at det er hun som ryker neste gang :-(

candyqueen_83
Skrevet

Håper han velger Anita. Vet ikke helt hva jeg synes om Nathalie. Hun er veldig pen, men virker for umoden for han.

Skrevet

''Jeg tror han var veldig betatt av Beate -pga utseendet. ''

Ja, han sa jo at han hadde fått følelser for henne, men at han fryktet det ikke var den rette typen følelser... Skal vi tolke dette som at han bare var kåt på henne, eller? ;-)

Isåfall viser hjemsendingen av Beate at han faktisk er i stand til å tenke med det presumptivt største hodet! :-)

Gjest den yngste
Skrevet

Han ønsker seg barn om noen år, da velger han nok den yngste, men livet hadde blitt mye morsommere med Anita.

serendipity
Skrevet

Men Nathalie virker veldig umoden, ref den liksom-krangelen hun klarte å få til etter at 20-åringene og 40-åringene flyttet inn i samme hus, og det "eventyret" hun skrev i brevet til Stig var ikke akkurat noe som gjorde henne mer voksen;-)

Kongekommentaren var imidlertid, da denne liksom-krangelen pågikk, at hun håpet at ikke de voksne damene ville finne på noe tull med klærne hennes som "hevn"! *ha ha* Snakk om å tro at andre er like barnslige som en selv.

Vi hørte Beate legge ut om at hun trodde Stig var forelsket i Anita. Det at TVN dermed prøver å bygge opp en forventning om at Anita blir valgt til slutt, akkurat som de har bygget opp en forventning om at Beate var den store favoritten.

*signerer*

Gjest forventning
Skrevet

Jeg tror han velger Anita fordi alle forventer at han tar unge Nathalie. Sånne ungkarenforhold varer sjelden lenge likevel, så jeg tror fremtidsperspektivet når man er med på noe sånt ikke er særlig langt. Ungkaren ble jo spurt om å bli med, han meldte seg ikke selv.

Skrevet

Jeg tror han velger Anita fordi alle forventer at han tar unge Nathalie. Sånne ungkarenforhold varer sjelden lenge likevel, så jeg tror fremtidsperspektivet når man er med på noe sånt ikke er særlig langt. Ungkaren ble jo spurt om å bli med, han meldte seg ikke selv.

Ja, og dersom han på utvelgelsesdagen liker Anita best, bør han jo absolutt velge henne uten tanke på "fremtidsutsiktene".

Jeg kjenner en som da han var ca 28-29 ble sammen med ei dame på 46-47. De var sammen i mange år før det tok slutt. Senere fikk han ny dame og etterhvert også barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...