Gå til innhold

Hvis kvinnen er lengre enn mannen..

Anbefalte innlegg

Gjest anita33
Skrevet

Synes dere det er rart når dere ser et par hvor kvinnen er en god del lengre enn mannen?

Føler det er sjeldent man ser det og at det er en litt "nei" ting.

Synes det er litt synd,hvis man passer mentalt bra sammen og ikke gidder å prøve videre pga høyden.

Mannen skal liksom være høyest...hvorfor?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Lotte :o)

7

• GeirB

5

• Mrs. Wallace

3

Skrevet

Ett godt spørsmål faktisk, det skal eg sove litt på.

''Mannen skal liksom være høyest...hvorfor?''

Sikkert på grunn av att han skal male taket eller noe....

Skrevet

Kanskje det bare har vært slik at menn er generelt høyere enn damer, og det er det vi ser mest av på tv og slikt. Jeg synes ikke det er rart med damer som er høyere enn mennene sine, jeg vet om flere par som har det slik. Fint for mannen å hvile seg mot brystet til kvinnen davel? ;)

Skrevet

Fordi han skal være stor og sterk og beskyttende vel. Jeg som er 1,75 kan jo ikke være sammen med en på 1,65. Da ville jeg følt meg som superkvinnen Gigantica fra en planet med kjempekvinner. Sendt til jorden for å beskytte små, pinglete menn.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ser rart ut om høydeforskjellen er stor. Men jeg syns det ser rart ut med stor høydeforskjell "rette" veien også.

Mrs. Wallace
Skrevet

''Sikkert på grunn av att han skal male taket eller noe.''

LOL :oD

Mrs. Wallace
Skrevet

Tja, andre må få velge som de vil, men selv har jeg klare preferanser for høye menn. Minst 1.80, helst høyere.

Skrevet

Hvis en person velger å ikke inngå et forhold med en annen pga høyden, så er denne personen såpass overfladisk at det ikke er verdt å inngå et forhold til vedkommende....

Gjest mora2
Skrevet

Hmm..Kanskje fordi det ligger i oss at mannen skal være den store sterke, som skal vokte oss litt...?..

Med mine 160 cm, er jeg hvertfall glad jeg har en mann som er høyere! Ellers hadde han vært litt av en bøtteknott! ;0)

Men han må jo ikke være for høy heller..Da ville jo jeg sett veldig liten ut...

Takk gud for høye hæler ;0)

Skrevet

Vet ikke, men synes det er litt rart med kvinner som blir sammen med dverger, klovner eller pygméer hvis de selv er 1,85.

Skrevet

*flirer*

Skrevet

Nja, grunnene er allerede nevnt.

Jeg driter i høyden. Jeg er 167 cm, mannen er 172. Akkurat passe :)

Kunne gjerne valgt Petter Stordalen, jeg - pga penga,ikke høyden, haha!

Skrevet

Selvsagt er det vanligst at mannen i et par er høyere,- gjennomsnittshøyden til menn er jo en del høyere enn for kvinner.

Selv er jeg relativt høy, og jeg hadde ikke hatt problem med å ha en partner som var lavere enn meg. Liker stort sett best menn som ikke er veldig høye.

Skrevet

Fordi han skal være stor og sterk og beskyttende vel. Jeg som er 1,75 kan jo ikke være sammen med en på 1,65. Da ville jeg følt meg som superkvinnen Gigantica fra en planet med kjempekvinner. Sendt til jorden for å beskytte små, pinglete menn.

Jeg tenker omtrent det samme, bortsett fra at jeg ikke har sett for meg selv som en utenomjordisk skikkelse, men mer som en amazone;-)

Gjest Fredrikka
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er rart, og jeg syns ikke det er så sjeldent heller. Jeg har noen venninner som maser litt om det der, de syns selv de er (for) høye, og bryr seg masse med høyden til alle andre, både menn og kvinner og da særlig potensielle kjærester. Selv syns jeg høyde er noe av det mest uinteressante egenskapen ved et menneske, og jeg legger sjelden merke til andres høyde. De parene jeg ser som har ulik høyde "feil vei" er det gjerne disse "høye" venninnene som gjør meg oppmerksom på. jeg syns de driter seg ut.

Gjest Fredrikka
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er rart, og jeg syns ikke det er så sjeldent heller. Jeg har noen venninner som maser litt om det der, de syns selv de er (for) høye, og bryr seg masse med høyden til alle andre, både menn og kvinner og da særlig potensielle kjærester. Selv syns jeg høyde er noe av det mest uinteressante egenskapen ved et menneske, og jeg legger sjelden merke til andres høyde. De parene jeg ser som har ulik høyde "feil vei" er det gjerne disse "høye" venninnene som gjør meg oppmerksom på. jeg syns de driter seg ut.

De driter seg ut er de som legger merke til slikt og snakker om det som om det betyr noe altså, ikke de som velger kjæreste etter andre kriterier enn høyde!

Skrevet

Om det er stor forskjell så synes jeg det ser litt pussig ut. Selv er jeg jo knøttlita og kunne ikke tenkt meg en kjæreste som er lavere enn meg. For meg har det noe med følelsen av å bli tatt vare på av en stor, sterk mann å gjøre tror jeg. :o)

Skrevet

Om det er stor forskjell så synes jeg det ser litt pussig ut. Selv er jeg jo knøttlita og kunne ikke tenkt meg en kjæreste som er lavere enn meg. For meg har det noe med følelsen av å bli tatt vare på av en stor, sterk mann å gjøre tror jeg. :o)

''For meg har det noe med følelsen av å bli tatt vare på av en stor, sterk mann å gjøre tror jeg. :o)''

Hehe,- med den høyden jeg mener å huske at du har, ville det vel ikke være enkelt å finne noen mann som er lavere enn deg :-)

Skrevet

''For meg har det noe med følelsen av å bli tatt vare på av en stor, sterk mann å gjøre tror jeg. :o)''

Hehe,- med den høyden jeg mener å huske at du har, ville det vel ikke være enkelt å finne noen mann som er lavere enn deg :-)

''Hehe,- med den høyden jeg mener å huske at du har, ville det vel ikke være enkelt å finne noen mann som er lavere enn deg :-)''

Sant det, men jeg liker nå at mannen er en del høyere enn meg da, måtte justere ned "idealhøyden" da jeg traff min kjære. ;o) Han er ca. 180 cm.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211262740' post='3879055]

Nja, grunnene er allerede nevnt.

Jeg driter i høyden. Jeg er 167 cm, mannen er 172. Akkurat passe :)

Kunne gjerne valgt Petter Stordalen, jeg - pga penga,ikke høyden, haha!

Koffor blanda du Petter Stordalen inn her??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...