Gå til innhold

Hvis kvinnen er lengre enn mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det akkurat motsatt:-)

Godt å høre - da har vi definitivt beita hvert vårt område! *flirer*

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Lotte :o)

7

• GeirB

5

• Mrs. Wallace

3

Gjest Fredrikka
Skrevet

Vel, det er nå de som vet hvordan det føles å være den høyeste. Det vet ikke de kortvokste stort om.

Nå er ikke jeg "kortvokst"! Og jeg har hatt en kjæreste med samme høyde som meg og lavere enn meg. Men det jeg ikke liker er at de (som føler seg) "høye" går ut fra at dette med høyde er like viktig for alle, og at det betyr noe, også for andre par og andre mennesker. For meg er høyden til et menneske het uvesentlig, og det fnyser de av og forteller meg at det slett ikke er. Jeg må godta at noen syns høyde og høydeforskjell betyr noe, men selv syns jeg ikke det, og hovedinnlegget spør om vi syns det er rart med høydeforskjell mellom et par, og det syns jeg altså ikke.

Gjest hr. Langbein
Skrevet

Tja, andre må få velge som de vil, men selv har jeg klare preferanser for høye menn. Minst 1.80, helst høyere.

Ikke mer? Jeg kan nok se ned på deg også!

Skrevet

Fordi han er en liten tass, kanskje?

Det er han, men har en stor "penisforlenger" i pengebingen sin!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211304333' post='3879524]

morsan hadde svaret klart :)

Har skjønt det no. :)

Skrevet

Det er han, men har en stor "penisforlenger" i pengebingen sin!

Slike penisforlengere tells ikke for noen kvinner;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ikke mer? Jeg kan nok se ned på deg også!

De fleste menn jeg har vært sammen med har vært over 1.90.

Gjest Linnea79
Skrevet

Hmm..Kanskje fordi det ligger i oss at mannen skal være den store sterke, som skal vokte oss litt...?..

Med mine 160 cm, er jeg hvertfall glad jeg har en mann som er høyere! Ellers hadde han vært litt av en bøtteknott! ;0)

Men han må jo ikke være for høy heller..Da ville jo jeg sett veldig liten ut...

Takk gud for høye hæler ;0)

160 er jo ikke SÅ kort det? Både madonna, Kylie Minoque og Shakira er under 160 og de ser jo ikke så små ut...men det er vel kanskje fordi vi stort sett bare ser dem på bilder eller tv. der ser jo de fleste høyere ut enn de er.

Gjest mora2
Skrevet

160 er jo ikke SÅ kort det? Både madonna, Kylie Minoque og Shakira er under 160 og de ser jo ikke så små ut...men det er vel kanskje fordi vi stort sett bare ser dem på bilder eller tv. der ser jo de fleste høyere ut enn de er.

Hmm..Får kanskje komme meg på tv da ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...