Gå til innhold

Aldersforskjell andre veien?

Anbefalte innlegg

Persille1365381127
Skrevet

Siden vi allerede diskyuterer det - hva om aldersforskjellen er andre veien? At hun er eldre enn ham?

La oss (helt hypotetisk) si at hun er 29 og han 22 ;)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

24

• GeirB

8

• tonie

7

• Soulshine

6

Mest aktive i denne tråden

Persille1365381127
Skrevet

Nei det er litt småperverst!

Begrunnelser takk! :)

Skrevet

Den er helt grei når det gjelder andre. Selv er jeg så forfengelig at jeg aldri i livet kunne vært sammen med en som så yngre ut enn meg. En yngre mann med et litt gammelmodig utseende kunne gått;)

Helt ærlig, jeg legger sjelden merke til aldersfoskjell hos par, bare hvis den er enorm. Om det er aldersforkjell ene eller andre veien spiller ingen rolle.

Persille1365381127
Skrevet

Den er helt grei når det gjelder andre. Selv er jeg så forfengelig at jeg aldri i livet kunne vært sammen med en som så yngre ut enn meg. En yngre mann med et litt gammelmodig utseende kunne gått;)

Helt ærlig, jeg legger sjelden merke til aldersfoskjell hos par, bare hvis den er enorm. Om det er aldersforkjell ene eller andre veien spiller ingen rolle.

Ok, la oss anta (fortsatt helt hypotetisk selvfølgelig) at de fleste tror dere begge er 26-28 år sånn utseendemessig om dere ikke kjenner dere...

Hm, rare greier altså... Har ordentlige issues med det der...

Skrevet

Ok, la oss anta (fortsatt helt hypotetisk selvfølgelig) at de fleste tror dere begge er 26-28 år sånn utseendemessig om dere ikke kjenner dere...

Og hva er issuene dine?

Persille1365381127
Skrevet

Sånn er det bare! :)

Heh, den holder ikke :)

Forklar meg da! Jeg har issues med det - og vet ikke helt hvorfor, så; kanskje du kan belyse mine om du forteller om dine?

Persille1365381127
Skrevet

Og hva er issuene dine?

Vet ikke, synes bare det er ALTFOR ungt. Han har så mange år igjen til 29, og mye som skal oppleves før han når det nivået.

Høres det helt teit ut? Kanskje jeg har bare har fullstendig panikk for å prøve noe som kan være bra, i frykt for en ny runde med kjærlighetssorg...

Skrevet

Jeg ville ikke ofret det en tanke:) Kanskje om hun var 40 og han 20, men det er fordi det ligger at hav av livserfaring mellom der. Jeg ville lurt litt på hva de hadde å snakke om og sånn, men det ville jeg gjort om det var aldersforskjell rette veien også. Ti år pluss minus er helt greit.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg ville ikke ofret det en tanke:) Kanskje om hun var 40 og han 20, men det er fordi det ligger at hav av livserfaring mellom der. Jeg ville lurt litt på hva de hadde å snakke om og sånn, men det ville jeg gjort om det var aldersforskjell rette veien også. Ti år pluss minus er helt greit.

Hm. Jeg tror jeg hadde reagert mindre om det var 32 og 39 - men 22 og 29 er liksom så mye...

Skrevet

Vet ikke, synes bare det er ALTFOR ungt. Han har så mange år igjen til 29, og mye som skal oppleves før han når det nivået.

Høres det helt teit ut? Kanskje jeg har bare har fullstendig panikk for å prøve noe som kan være bra, i frykt for en ny runde med kjærlighetssorg...

Ja det høres teit ut ;) Neida, jeg forstår tankene dine, men hadde aldri latt det stoppe meg fra og oppleve noe som kan bli en fantastisk reise :) Du har ingen flere garantier for at alt går greit om du finner en på 28 - see?

Persille1365381127
Skrevet

Ja det høres teit ut ;) Neida, jeg forstår tankene dine, men hadde aldri latt det stoppe meg fra og oppleve noe som kan bli en fantastisk reise :) Du har ingen flere garantier for at alt går greit om du finner en på 28 - see?

Vel, det har jo ikke funket med noen på min egen alder eller eldre så langt ;)

Gjest ædablædah
Skrevet

Mener du dermed at han 40 og hun 20 er den "rette" veien?

Gjest xbellax
Skrevet

Fra 20- 30 forandrer man seg relativt mye, man modnes og utvikles som menneske. fra 30 --> er man i langt større grad "formet" selv om vi (heldigvis) fortsetter å vokse. Aldersforskjeller bryr jeg meg lite om, er folk lykkelige så er det det viktigste.

Skrevet

Hm. Jeg tror jeg hadde reagert mindre om det var 32 og 39 - men 22 og 29 er liksom så mye...

Det kommer jo litt an på livene dere har levd såklart, men hvis begge er sånn noenlunde voksne og vil det samme synes jeg ikke den lille aldersforskjellen der er noe å henge seg opp i:)

Skrevet

Vel, det har jo ikke funket med noen på min egen alder eller eldre så langt ;)

Da er det bare og tråkke til! :)

Skrevet

Mener du dermed at han 40 og hun 20 er den "rette" veien?

Nei, men det er vel mer vanlig.

Persille1365381127
Skrevet

Det kommer jo litt an på livene dere har levd såklart, men hvis begge er sånn noenlunde voksne og vil det samme synes jeg ikke den lille aldersforskjellen der er noe å henge seg opp i:)

Hm, kanskje du har rett... Må tygge litt på det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...