Gå til innhold

Aldersforskjell andre veien?

Anbefalte innlegg

Persille1365381127
Skrevet

Da er det bare og tråkke til! :)

Tør ikke... Men det kommer kanskje like mye av at jeg har vært ordentlig ordentlig knust etter en annen, og da er terskelen for å prøve igjen så mye høyere...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

24

• GeirB

8

• tonie

7

• Soulshine

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Mannen min var 16 når vi ble sammen. Jeg var ...kremt... 18.... Gjett om vi ble mobba da!! Hadde det vært motsatt aldersforskjell, så hadde ingen sagt noe ;)

Skrevet

Jeg vil si at det kommer litt ant på hvor voksen 22åringen har blitt i forhold til 29åringen. Men alder betyr ingenting i kjærligheten :)

mariaflyfly
Skrevet

Det var da pokker så hypotetisk du var! :P

Min venninne er 34 og sammen med en fyr på 24. De er fryktelig glade i hverandre, har det veldig koselig sammen og har vært sammen litt over to år nå. :)

Skrevet

Heh, den holder ikke :)

Forklar meg da! Jeg har issues med det - og vet ikke helt hvorfor, så; kanskje du kan belyse mine om du forteller om dine?

Neida, det går selvfølgelig ikkje an å svare kategorisk på detta.

Det kan funke som ei kule, eller det kan skjære seg.

Hopp i det du om du har tjangsen, ingenting å tape men alt å vinne. :)

Gjest ædablædah
Skrevet

Nei, men det er vel mer vanlig.

40 vs 20 er vel relativt sjeldent begge veier :)

Skrevet

Tør ikke... Men det kommer kanskje like mye av at jeg har vært ordentlig ordentlig knust etter en annen, og da er terskelen for å prøve igjen så mye høyere...

What? La nå ikke livets fantastiske muligheter gå i fra deg pga en dårlig erfaring. Grip sjansen - grip livet!

Skrevet

40 vs 20 er vel relativt sjeldent begge veier :)

Mulig du har rett. Det er kanskje jeg som leser Se og Hør for ofte. Jeg synes alle de nyskilte mannlige førtiåringene har en tjueårig skjønnhet i armkroken. Det er i grunnen ikke så mange sånne par å se i nærbutikken vår:)

Skrevet

Jeg ville ikke ofret det en tanke:) Kanskje om hun var 40 og han 20, men det er fordi det ligger at hav av livserfaring mellom der. Jeg ville lurt litt på hva de hadde å snakke om og sånn, men det ville jeg gjort om det var aldersforskjell rette veien også. Ti år pluss minus er helt greit.

''Jeg ville lurt litt på hva de hadde å snakke om og sånn...''

De kunne snakka om sykling, makaroner, ungkaren og kameler fks. :-)

Skrevet

Joa. Hvis ingen av dem har særlig behov for dypere samtaler er vel alt helt knall;)

Gjest ædablædah
Skrevet

Mulig du har rett. Det er kanskje jeg som leser Se og Hør for ofte. Jeg synes alle de nyskilte mannlige førtiåringene har en tjueårig skjønnhet i armkroken. Det er i grunnen ikke så mange sånne par å se i nærbutikken vår:)

Hehe ingen "Hollywood" tendenser på Meny her heller.

Gjest uten nick da
Skrevet

Jeg vet nå om noen der han er 24 og hun er 42. ;-)

Skrevet

Makaroner finnes ikke:-)

Gjest mora2
Skrevet

En gammel venn av meg er sammen med ei som er 8 år eldre, det fungerer kjempe bra :0)

Skrevet

Det er vel samma det, så lenge folk er glad i hverandre. Men synes det er for drøyt når gamle helsetrøyegriser finner seg plastikkdukker på 20.

Skrevet

Det er stor forskjell, når mannen er så ung. Mannen er en guttunge i mine øyne! ;o)

Jeg vet om et tilfelle der mannen er 31 og dama 40, det går fint det, uten at jeg helt forstår hvorfor ;o)

Skrevet

Alder er jo ikke viktig, det er at man passer sammen i modenhetsnivå og interesser som teller.

Jeg ble sammen med mannen min da jeg var 21 og han 28. Det var nok mange av hans venner da som syntes jeg var veldig ung, men etter en liten stund tror jeg ingen stusset på det. Den gangen var vi på veldig forskjellig stadium i livet, jeg var ny student, han og hans venner hadde akkurat avsluttet sine studier og var ferske i arbeidslivet.

Jeg har mange ganger sagt at jeg er født "gammel", jeg var ikke av de som hadde behov for mye utagerende festing i studietiden og han hadde gjort seg ferdig med det for noen år siden. På den måten passet vi bra sammen og gjør det fortsatt nå som vi er 38 og 45.

Persille1365381127
Skrevet

Det var da pokker så hypotetisk du var! :P

Min venninne er 34 og sammen med en fyr på 24. De er fryktelig glade i hverandre, har det veldig koselig sammen og har vært sammen litt over to år nå. :)

Hvordan er det i forhold til vennene deres da? Vennene hans er jo ikke nødvendigvis like modne som ham....

Og hun kan jo lett ha venner som er ti år eldre, og dermed 20 år eldre enn ham...

Heh, litt hypotetisk må man jo være, ellers kunne det jo vært noen vi kjenne ;)

Persille1365381127
Skrevet

Jeg vet nå om noen der han er 24 og hun er 42. ;-)

Ehm... Og det fungerer bra?

Persille1365381127
Skrevet

hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...