Gå til innhold

Noen her som så Reflektor på Tv2 i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Näckrosa
Skrevet

Dette var sterkt! Tårene triller og det er trist..

Hva tenker dere som så dette?

Persille1365381127
Skrevet

Oppdater oss som ikke har sett det da :)

Gjest mora2
Skrevet

Trist ja...

Det så ut som han nesten skulle trekke seg på slutten der, så ikke mye godt ut...

Jeg tenker at det er veldig vanskelig tema.

Men man burde jo kunne velge selv, om man vil leve eller dø.

Gjest mora2
Skrevet

Aktiv dødshjelp var tema.

Gjest Thea89
Skrevet

alle bør få bestemme om de vil leve eller ikke selv.

det er forr jævlig når folk pines til døde...

Gjest Näckrosa
Skrevet

Trist ja...

Det så ut som han nesten skulle trekke seg på slutten der, så ikke mye godt ut...

Jeg tenker at det er veldig vanskelig tema.

Men man burde jo kunne velge selv, om man vil leve eller dø.

Jeg tenkte det samme.. Samtidig var dette en mann som hadde bestemt seg. Han ville avslutte før det ble for vanskelig.

Jeg sitter her.. full av medlidenhet og respekt for mannen.

Ja, man bør få bestemme selv, i slike livssituasjoner.

Kjenner det er vanskelig å skrive så mye om det, og skal nok ikke det.

Gjest karena25
Skrevet

Ja jeg så det og synest det var veldig sterkt, spesiellt det vi fikk se på slutten, tror ikke jeg får sove i kveld...

Skrevet

Så det ikke - noe sted man kan se det?

Kanskje TV2 nett-tv. Koster 35 kroner i uka.

Skrevet

Sjekket. Er ikke lagt ut ennå...

Skrevet

Det handlet om aktiv dødshjelp. I Sveits kan man begå kontrollert selvmord, og det finnes en organisasjon som også hjelper utlendinger som kommer dit for å gjøre det slutt. Det gjøres ved å drikke en dødelig blanding.

Gjennomgangspersonen hadde ALS, det samme som bl.a. Steven Hawking har. Det er uhelbredelig, og mange mister absolutt alle funksjoner før de dør. Derfor ønsket han å gjøre slutt på livet før han mistet evnen til å svelge, og det gjennomførte han - mens kameraet gikk.

Persille1365381127
Skrevet

Det handlet om aktiv dødshjelp. I Sveits kan man begå kontrollert selvmord, og det finnes en organisasjon som også hjelper utlendinger som kommer dit for å gjøre det slutt. Det gjøres ved å drikke en dødelig blanding.

Gjennomgangspersonen hadde ALS, det samme som bl.a. Steven Hawking har. Det er uhelbredelig, og mange mister absolutt alle funksjoner før de dør. Derfor ønsket han å gjøre slutt på livet før han mistet evnen til å svelge, og det gjennomførte han - mens kameraet gikk.

Oi, sterkt...

Skrevet

Okei takk for hjelpen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...