Mista nikket Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Er omtrent et startsett om du skal starte produksjonen. Til og med en CD for å hjelpe deg i gang http://www.shangri-la.no/shop/index.php?main_page=index&cPath=16_118_119 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg skjønner ikke hva du mener med at det skulle være ulovlig å selge en sterk lampe? Til drivhus? Det er fullt lovlig å ha drivhus. Derimot er det ikke lov å dyrke cannabis i dem, hvis det er det du tenker på. 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg skjønner ikke hva du mener med at det skulle være ulovlig å selge en sterk lampe? Til drivhus? Det er fullt lovlig å ha drivhus. Derimot er det ikke lov å dyrke cannabis i dem, hvis det er det du tenker på. Det er vel lov, så lenge du ikke selger til barn? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Jeg skjønner ikke hva du mener med at det skulle være ulovlig å selge en sterk lampe? Til drivhus? Det er fullt lovlig å ha drivhus. Derimot er det ikke lov å dyrke cannabis i dem, hvis det er det du tenker på. Om du ser under så ser du at du samtidig kan kjøpe en DVD som viser deg steg for steg hvordan du kan dyrke cannabis. De 2 tingene sammen mener jeg er på kanten av lovlighet. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Selvfølgelig er det lov. Om du ser svaret mitt til ekte nick under her ser du hva jeg mener. 0 Siter
willow Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Ja det er lov. Akkurat som det er lov til å selge brukerutstyr til hasj (se f.eks. Scorpius), men ikke hasjen selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.