villee Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hadde en gang en slags drikketut som jeg kunne feste på brusbokser, ølbokser osv - men har klart å miste den. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik tut? 0 Siter
Gjest Ellers vet jeg ikke Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Vi har kjøpt flere slike i Sverige (MaxiMat bl.a.) 0 Siter
villee Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Vi har kjøpt flere slike i Sverige (MaxiMat bl.a.) JA! Jeg tror det er der jeg har kjøpt det.. Enten harrytur til Sverige eller harrytur til Danmark.. Men problemet er at jeg trenger det NÅ - du vet ikke hvor i Norge jeg får kjøpt det? Eller hva det kan hete... Finner ingenting på nettet heller. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 JA! Jeg tror det er der jeg har kjøpt det.. Enten harrytur til Sverige eller harrytur til Danmark.. Men problemet er at jeg trenger det NÅ - du vet ikke hvor i Norge jeg får kjøpt det? Eller hva det kan hete... Finner ingenting på nettet heller. Er det et sånt bokslokk du mener? 0 Siter
villee Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1211305504' post='3879566] Er det et sånt bokslokk du mener? Hvis du mener sånn som du feks har på leverposteiboksen eller makrell i tomat er det feil. Det er en drikketut som man kan feste på brus/ølbokser og så slipper man drikke rett fra boksen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.