Gå til innhold

Kabel -Tv spørsmål!

Anbefalte innlegg

Gjest Tv-slave!
Skrevet

Jeg har kabeltv, men har aldri søkt etter kanaler før, har tatt det som befinner seg på skjermen.

Men så kom Disney Channel bort her om dagen, og da ble det litt krise i heimen, så i dag tenkte jeg at jeg skulle finne ut av dette da.

Jeg har kabeltv fra Canal Digital, gikk inn på deres sider og slo inn adressen min og da åpenbarte det seg en hel haug med kanaler jeg aldri før har visst at jeg har.

Men jeg tok en autosøking og endte opp med enda mindre kanaler enn jeg i utgangspunktet hadde, så spørsmålet mitt er at disse kanalene jeg har under "frekvensplan", har jeg de eller ikke?

Og er det noe forskjell på de kanalene som det står "S" foran kontra de det står "K" foran?

De står også med frekvens nummer, er det mulig for meg å søke på frekvensen, altså taste inn frekvensnummeret?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...