Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fin plass, skulle hatt råd til noe slikt. Tror ganske sikkert at de ikke beholder standarden på hytta. Kanskje blir det satt opp en helt ny.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Litt mye knauser og for lite vegitasjon etter min smak

Mista nikket
Skrevet

Nydelig plass. Så heldig barn som får ha det som sommerparadis.

Skrevet

Oi, midt i Grønholmsgapet, jo. Nå ble jeg forferdelig misunnelig her.

Skrevet

''Egentlig fint å se at de ikke må ha det så overdådig da ''

Nåja, ser ikke for meg at den hytta der blir beholdt uendret i årene som kommer;-) Dette er nok mest for kjøp av "tomt", tenker jeg.

Det så kjempefint ut der, og herlig med egen øy, men kanskje litt vel mye vind for typiske norske somre?

Miro1365380373
Skrevet

fin plass, skulle hatt råd til noe slikt. Tror ganske sikkert at de ikke beholder standarden på hytta. Kanskje blir det satt opp en helt ny.

De river nok og bygger ny, ja, og de må vel også bygge en til "livvaktene" sine, stakkars, guuuud, jeg er så glad jeg ikke er kongelig!!!!!

Skrevet

Hehe, dagen beste spøk! Hytta der ener seg vel knappest som hundehus for paret der ;o)

Jeg vil nok heller si at de har jøpt en ok TOMT! :o)

Skrevet

Skulle tro de ønsket å bli sett, det ligger midt i skipsleden for all trafikk nordfra til Risør! Dessuten i havgapet, så det blåser hunder og katter. Men med nok hjelp til å handle inn /brakt mat - og masse byggverk etc kan det jo bli brukbart. Lite tumleplass da, hvis man ikke skal blåse på havet. Pussig valg.

Gjest æehhh
Skrevet

''Egentlig fint å se at de ikke må ha det så overdådig da :) ''

For noen er det visst viktig at de ikke trigger norsk misunnelsejag og Jantelov. PFØY!

''Hva synes dere om plassen?''

Stakkars folk så forblåst sted da, nesten ikke en busk. Det gav litt for mye assosiasjoner til Terje Vigen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...