pekkaline Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Ja da har kronprinsparet fått seg sommehytte, og hvilken plass! Fantastisk uteareal, men hytta var ikke store greiene. Egentlig fint å se at de ikke må ha det så overdådig da Hva synes dere om plassen? http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelige/article2433405.ece 0 Siter
willia Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 fin plass, skulle hatt råd til noe slikt. Tror ganske sikkert at de ikke beholder standarden på hytta. Kanskje blir det satt opp en helt ny. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Litt mye knauser og for lite vegitasjon etter min smak 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Nydelig plass. Så heldig barn som får ha det som sommerparadis. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Oi, midt i Grønholmsgapet, jo. Nå ble jeg forferdelig misunnelig her. 0 Siter
morsan Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 ''Egentlig fint å se at de ikke må ha det så overdådig da '' Nåja, ser ikke for meg at den hytta der blir beholdt uendret i årene som kommer;-) Dette er nok mest for kjøp av "tomt", tenker jeg. Det så kjempefint ut der, og herlig med egen øy, men kanskje litt vel mye vind for typiske norske somre? 0 Siter
Miro1365380373 Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 fin plass, skulle hatt råd til noe slikt. Tror ganske sikkert at de ikke beholder standarden på hytta. Kanskje blir det satt opp en helt ny. De river nok og bygger ny, ja, og de må vel også bygge en til "livvaktene" sine, stakkars, guuuud, jeg er så glad jeg ikke er kongelig!!!!! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Hehe, dagen beste spøk! Hytta der ener seg vel knappest som hundehus for paret der ;o) Jeg vil nok heller si at de har jøpt en ok TOMT! ) 0 Siter
adelie Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Skulle tro de ønsket å bli sett, det ligger midt i skipsleden for all trafikk nordfra til Risør! Dessuten i havgapet, så det blåser hunder og katter. Men med nok hjelp til å handle inn /brakt mat - og masse byggverk etc kan det jo bli brukbart. Lite tumleplass da, hvis man ikke skal blåse på havet. Pussig valg. 0 Siter
Gjest æehhh Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 ''Egentlig fint å se at de ikke må ha det så overdådig da '' For noen er det visst viktig at de ikke trigger norsk misunnelsejag og Jantelov. PFØY! ''Hva synes dere om plassen?'' Stakkars folk så forblåst sted da, nesten ikke en busk. Det gav litt for mye assosiasjoner til Terje Vigen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.