Gjest Jeg vet ikke Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg skal kjøpe en leilghet som jeg skal leie ut.Godtar alle borettslag dette?.Bor i Trondheim 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Dette er beskrevet i borettslagets vedtekter under "framleie". Det vanligste er rett til ett eller to års framleie, og etter dette kan styre si nei til mer framleie dersom dette er borettslagets ønske. Mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Det spørs vel på det enkelte borettslag. I Tobb er det sikkert felles regler for alle lagene, men private lag kan ha andre regler så du må sjekke med det laget du bor i. 0 Siter
Gjest Jeg vet ikke Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Det spørs vel på det enkelte borettslag. I Tobb er det sikkert felles regler for alle lagene, men private lag kan ha andre regler så du må sjekke med det laget du bor i. Det er en Tobb leilghet.Det stod ikke noe om det på internett siden deres 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Det er en Tobb leilghet.Det stod ikke noe om det på internett siden deres Send en mail til TOBB og spør. Jeg bor i Obos, her er det lov med fremleie i to år, men man må søke styret om det. 0 Siter
Gjest ny lov Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Før var det sånn at du måtte søke styret for å leie ut. Nå har det kommet en ny borettslaglov som sier at man kan leie ut i inntil tre år. Hvorfor spiller ingen rolle. Det gjelder iallfall boliger tilknyttet boligbyggelaget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.