Gå til innhold

Nedvask av leilighet, hva kan jeg ta?

Anbefalte innlegg

Gjest nedvask

Jeg skal vaske noen leiligheter som er fraflyttet, det vil si vask av tak, vegger, skap, vinduer ol. Hva er vanlig kvm pris? Eller ev timespris?

Det er bl a en toroms i byen som skal vaskes, er sååååå usikker på hva som er vanlig å ta betalt. Vil ikke overprise, da er det ikke lett å få jobben, men vil helst ikke ha for lite heller:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306786-nedvask-av-leilighet-hva-kan-jeg-ta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ring og spør

Hvis jeg var deg, ville jeg tatt en titt i avisen på sånne annonser der de averterer nedvask av leilighet. Ring så og sjekk prisene deres (du kan jo bare si du skal ha en så og så stor leilighet vasket av noen). Da får du en pekepinn.

Det vanligste er å ta betaling pr.kvadratmeter, og det er nok lurt også. Det er en større jobb enn man tror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...