Gå til innhold

Toaletter på arbeidsplass

Anbefalte innlegg

fru Burlefot
Skrevet

Er det noen som vet hvilke forskrifter som gjelder for toalettfasiliteter på arbeidsplasser? Er det slik at det skal være separate toalett for kvinner og menn?

Jeg jobber som eneste kvinne sammen med 12 menn og kjenner at jeg ofte blir utrolig irritert av at toalettsetet på "dametoalettet" nesten alltid er oppe når jeg skal på do. Skal jeg la det fare, eller har jeg mitt på det tørre dersom jeg klager litt?

Skrevet

Er det merka med dametoalett så har vel ikkje mannfolka noe inn der å gjøre.

Om det er to toalett og du bare rekner det ene for "dametoalett" så ligger du vel litt dårligere an.

Du foretrekker vel heller at de tar opp dosete fremfor å pisse (søle) på det?

fru Burlefot
Skrevet

Er det merka med dametoalett så har vel ikkje mannfolka noe inn der å gjøre.

Om det er to toalett og du bare rekner det ene for "dametoalett" så ligger du vel litt dårligere an.

Du foretrekker vel heller at de tar opp dosete fremfor å pisse (søle) på det?

Hehe, det er klart at jeg foretrekker at de pisser minst mulig på toalettsetet!

Det er to toalett her, det ene er merket som damedo.

Skrevet

Hehe, det er klart at jeg foretrekker at de pisser minst mulig på toalettsetet!

Det er to toalett her, det ene er merket som damedo.

Da kan du klage!

Gjest bagetell
Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet, selv om det var på damedoen. Det her er en bagatell.

Skrevet

Hvis et toalettsete som står oppe irriterer deg, så har du det altfor godt.

Sånn tull som dette må jeg bare riste på hode av. Du trenger det nede og jeg det oppe, ingen av oss har noe rett på verken den ene eller det andre.

Gjest brødboks
Skrevet

Sånn tull som dette må jeg bare riste på hode av. Du trenger det nede og jeg det oppe, ingen av oss har noe rett på verken den ene eller det andre.