Gå til innhold

Toaletter på arbeidsplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men med likelig fordeling av kjønnene, vil det jo være en større sjanse for at nestemann trenger det nede,- og da er det der det bør være ;-)

Det er jeg ikke enig i. Det er ikke få jenter som lager et helvete på grunn av dette i de tusen hjem heller, hvor de blir forbannet fordi mannen har satt det oppe.

Jeg lurer på hva dere jenter hadde sagt hvis vi menn hadde blitt sure og grinete hver gang vi fant sete nede når vi trenger det oppe. Da hadde dere bare ristet på hode og trodd vi var totalt idioter og sagt at mannen måtte dumpes.

Skrevet

Det er jeg ikke enig i. Det er ikke få jenter som lager et helvete på grunn av dette i de tusen hjem heller, hvor de blir forbannet fordi mannen har satt det oppe.

Jeg lurer på hva dere jenter hadde sagt hvis vi menn hadde blitt sure og grinete hver gang vi fant sete nede når vi trenger det oppe. Da hadde dere bare ristet på hode og trodd vi var totalt idioter og sagt at mannen måtte dumpes.

Du kan da ikke være uenig i at med likelig fordeling av kjønn, vil det være oftest at setet skal brukes nede..?

Hvorvidt det er et veldig alvorlig tema, som bør skape splid og bråk, har jeg jo ikke sagt noe om. :-)

Skrevet

Du kan da ikke være uenig i at med likelig fordeling av kjønn, vil det være oftest at setet skal brukes nede..?

Hvorvidt det er et veldig alvorlig tema, som bør skape splid og bråk, har jeg jo ikke sagt noe om. :-)

Nja, jeg vet ikke egentlig om jeg er helt enig i det faktisk. Fordi dette burde ikke være noe problem for noen. Nå skal det sies at jeg legger ned sete etter meg.

Det kan ikke være slik at det må veies opp og ned om hvor mange det er som brukes doen daglig om den ringen skal være nede. Kanskje vi må begynne med at alle som kommer på jobb om morgenen må registrere seg og fortelle om de skal bruke doen og ikke minst hvilken do, slik at man kan gjøre en vurdering av om mennene må legge ned ringen eller ikke etter seg:-)

Ikke minst må det vurderes og lages statistikk over hvor ofte man går på do, er det mennene eller er det kvinnene? Det er helt sikkert variasjon hver dag også. Hva hvis det er 49% menn og 51 % kvinner på jobben, men så er noen av kvinne borte på grunn av menssmerter, så betyr det at ringen kan stå oppe den dagen:-)

Får de barn og blir borte i permisjon, så kan ringe stå oppe:-)

Skrevet

Jeg var inne på tanken om det du skriver. Jeg gjetter på at trådstarter hadde brukt herretoalettet og ikke satt opp ringen etter seg om situasjonen var omvendt. ;o)

En gang for mange år siden var jeg på Chippendals-show i Olavshallen og det var like fullt av damer på herretoalettet som på dametoalettet tror jeg, var jo ikke mange mennene blant publikum den kvelden... ,o)

''Jeg gjetter på at trådstarter hadde brukt herretoalettet og ikke satt opp ringen etter seg om situasjonen var omvendt. ;o)''

Ikke sant?;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...