morsan Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Happy for at ikke jeg sitter på lønningsjobben hos dere. ;-) 0 Siter
Atene Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Sånn er det hos oss. Vi har et kredittkort som arbeidsgiveren betaler årsavgiften på, men regningen kommer hjem i posten til hver av oss og må dekkes av oss. Vi har tilbud om å ha to kort, slik at du kan bruke privatkortet til private ting og jobbkortet på reiser, men det er bare for å lette oversikten for den ansatte selv. Uansett om man har ett eller to kort kommer regningen hjem og må betales av den ansatte, som deretter må lage reiseregning på vanlig måte og sende inn med kvitteringer. Jeg har forresten bare ett kort - reiser ikke så mye at jeg gidder å ha to. Ja, jeg har også bare hatt kredittkort fra arbeidsgiver. Jeg har brukt det til å betale private reiser også, man får jo reiseforsikring da. Ikke noe problem. 0 Siter
morsan Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Ja, jeg har også bare hatt kredittkort fra arbeidsgiver. Jeg har brukt det til å betale private reiser også, man får jo reiseforsikring da. Ikke noe problem. Ja, det er kjekt å ha:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.