Gjest Vondt natt og dag Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Noen som har gode råd mot tennis albue.?Er så fryyyktelig vondt! 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg fikk kortisonsprøyte, og ble god. Tennisalbue er sene betennelse. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hadde vondt i armen lenge lenge, gikk til slutt til fysioterapeut. Han masserte armen og beordret meg til å trene armen og bruke den som vanlig. Allerede 2 dager etterpå var jeg nesten bra!! Den skal altså ikke holdes i ro, dersom du har fått konstatert tennisalbue. Så få fysikalsk behandling. 0 Siter
Gjest Vondt nattt og dag Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Jeg hadde vondt i armen lenge lenge, gikk til slutt til fysioterapeut. Han masserte armen og beordret meg til å trene armen og bruke den som vanlig. Allerede 2 dager etterpå var jeg nesten bra!! Den skal altså ikke holdes i ro, dersom du har fått konstatert tennisalbue. Så få fysikalsk behandling. Takk for svar! Har HARDT arbeid. Er ikke sykemelding å anbefale altså? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Takk for svar! Har HARDT arbeid. Er ikke sykemelding å anbefale altså? Det blir noe annet, vil jeg tro, jeg fikk beskjed om å bruke armen som "normalt". Sykmelding med fysikalsk behandling vil kanskje bli løsningen. Men det får nesten legen din avgjøre ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.