Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en stor nok TV, sett at jeg bruker den i et lite rom (4x3 meter)?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vår stue er ca 4x4 meter og vi har en 32" LCD. Føler den er stor nok, teksten er lett å lese og bildet er klart og fint.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så bra. :)

Jeg syns egentlig ikke bildet er så bra på de TV'ene på Elkjøp jeg... nå snakker jeg ikke om de de viser Bluray-film på, men de det er vanlig TV-signal på... men de sier jo at det blir bedre om du har ditt eget signal da, eller har en Bluray-spiller...

Får håpe det stemmer. Har bare råd til 720p da, såeh...

Vår LCD TV er av den billigste sorten. Med vanlig antenne ser bildet ut som en dass, men med parabol og digitale signaler så er bildet bra. Mye bedre enn på 47" plasmaen til svigerinna mi i alle fall som sikkert kosta tre ganger så mye enn vår.

Skrevet

Jeg har en 26" på soverommet (ca 20 kvm) og det er helt passe for meg :o) Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor langt du sitter unna.

...den evige natteravn...
Skrevet

Jeg ville helt klart gått for en større tv.

Har selv 42" og sitter ca 3 m unna, supert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...