Gå til innhold

Fotomontasje til bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Ole´s søster
Skrevet

Jeg vil lage en fotomontasje til min brors bryllup. Har ikke erfaring med det så lurer på hvilket program jeg skal bruke og hva jeg trenger for å få det til.Har scanner og et program som heter adobe photoshop album starter. Er det tilstrekkelig? Eller finnes det noe bedre? Tenkte jeg skulle ha litt tekst innimellom. Noen som kan hjelpe meg å begynne?

Gjest Ole´s søster
Skrevet

Noen som har tips til musikk til montasjen? Noe som ikke er for trist og sentimentalt, og ikke for "happy" heller. Lurer litt på eva cassidy og den gaten. Tips?

Gjest Ole´s søster
Skrevet

Noen som har tips til musikk til montasjen? Noe som ikke er for trist og sentimentalt, og ikke for "happy" heller. Lurer litt på eva cassidy og den gaten. Tips?

Er "Clocks" med Coldplay for trist eller deprimerende? (Tenker mest på teksten).

Skrevet

Hva tenker du på med fotomontasje? Skal du lage en plakat som du skal printe ut, eller en form for lysbildefremvisning som skal stå og gå i bakgrunnen?

Gjest Ole´s søster
Skrevet

Hva tenker du på med fotomontasje? Skal du lage en plakat som du skal printe ut, eller en form for lysbildefremvisning som skal stå og gå i bakgrunnen?

Ja det var vel lysbildefremvisning jeg tenkte på. Kom ikke helt på hva det heter:)

Skrevet

Ja det var vel lysbildefremvisning jeg tenkte på. Kom ikke helt på hva det heter:)

Da kan du lage en powerpoint lysbildeserie.

Eller som vi gjorde som var hakket enklere var å legge alle bildene på cd, og valgte cd som skjermsparer, og da rullet og gikk den i bakgrunnen.

Men med en pp-serie så får du jo lagt til tekst osv.

Gjest Ole´s søster
Skrevet

Da kan du lage en powerpoint lysbildeserie.

Eller som vi gjorde som var hakket enklere var å legge alle bildene på cd, og valgte cd som skjermsparer, og da rullet og gikk den i bakgrunnen.

Men med en pp-serie så får du jo lagt til tekst osv.

Tusen takk for veldig nyttig innspill Er dessverre ikke så flink i data jeg. Er i tvil om jeg skal lage power-point presentasjon med tekst og musikk til, eller den måten du gjorde det var jo heller ikke verst.. *gruble*

Skrevet

Spar deg masse tid og gjør det via selskap som driver med slikt. Koster ikke allverden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...