Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en billig elektronisk kartmåler fra bokklubben, men den er vanskelig å bruke synes jeg. Er det noen som har en som er enkel å bruke?

Denne har et hjul som trilles bortover kartet, finnes det noen som er mer som en penn i spissen?

Skrevet

Har ikke peiling, men du har vel googlet det?! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211318035' post='3879868]

Har ikke peiling, men du har vel googlet det?! ;o)

Ja, det ser ut til at de er av samme typen, men hjul foran, alle sammen så da får jeg klare meg med den jeg har.

Skrevet

Alle kartmålere jeg har sett er av den typen med hjul. Men jeg har ikke brukt en slik på lenge, nå måler jeg elektronisk på Google maps eller lignende eller har med GPS på turen.

Skrevet

Alle kartmålere jeg har sett er av den typen med hjul. Men jeg har ikke brukt en slik på lenge, nå måler jeg elektronisk på Google maps eller lignende eller har med GPS på turen.

Det er nok store muligheter for at min kjære vil tro jeg er riv ruskende gal om jeg ønsker meg skritt-teller med gps til bursdagen, men det hadde vært svinaktig morsomt å ha! :o)

Skrevet

Det er nok store muligheter for at min kjære vil tro jeg er riv ruskende gal om jeg ønsker meg skritt-teller med gps til bursdagen, men det hadde vært svinaktig morsomt å ha! :o)

Jeg ønsker meg denne:

http://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:921268;c:36262;r:kelkoo

Jeg har sagt det til mannen min også, og ja, han synes jeg er gal.

Og tatt i betraktning at jeg ikke jogger såå mye, så har han kanskje rett.... Så jeg får vel fortsette å bruke den vanlige tur-gps-en vi allerede har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...