Gå til innhold

Maria og Grand Prix

Anbefalte innlegg

Gjest husker jeg feil?
Skrevet

Da Maria vant her hjemme, hadde hun da de tre syngedamene stående bak seg med de teite bevegelsene de gjorde alle tre + henne selv inkludert???

Syntes det så så harry ut nå.

Da hun vant her hjemme synes jeg det var så enkelt og greit og sangen og henne i fokus.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kan heller ikke huske de bevegelsene der. Er enig med deg i at det ikke var så elegant som de kanskje håpet på.

Skrevet

Jeg kan heller ikke huske de bevegelsene der. Er enig med deg i at det ikke var så elegant som de kanskje håpet på.

Enig

Skrevet

Jeg la ikke spesielt merke til kordamene sist nei. Men du, var kjolen til maria skjev i sømmen foran? Var noe rart der, eller var det bare meg som festet blikket på det....?

Skrevet

Enig

faktisk enig jeg også..

hvordan tror dere det går?

Gjest husker jeg feil?
Skrevet

Jeg la ikke spesielt merke til kordamene sist nei. Men du, var kjolen til maria skjev i sømmen foran? Var noe rart der, eller var det bare meg som festet blikket på det....?

Ja, det var noe med de skrukkene foran der på kjolen som fanget mitt blikk også.

Rart jeg la merke til det, så irritert som jeg var på de der synkroniserte bevegelsene.

Skrevet

Ja, det var noe med de skrukkene foran der på kjolen som fanget mitt blikk også.

Rart jeg la merke til det, så irritert som jeg var på de der synkroniserte bevegelsene.

Jaja, men sangen er jo grei nok, og vi ser ikke noe til noe på cd plater eller på radio heldigvis hehe

Skrevet

faktisk enig jeg også..

hvordan tror dere det går?

Hun sang jo dritbra - trygg, som alltid. Men jeg leste at det bare er de landene som deltar i dag som kan stemme, og da får vi jo ikke "vennestemmer" fra Sverige og Danmark.... :-(

*krysser fingrene*

Jeg tipper følgende går videre: Norge, Aserbajdjan, Irland, Bosnia, Armenia, Nederland, Russland, Hellas, Israel, Polen

AneM1365380603
Skrevet

Hun sang jo dritbra - trygg, som alltid. Men jeg leste at det bare er de landene som deltar i dag som kan stemme, og da får vi jo ikke "vennestemmer" fra Sverige og Danmark.... :-(

*krysser fingrene*

Jeg tipper følgende går videre: Norge, Aserbajdjan, Irland, Bosnia, Armenia, Nederland, Russland, Hellas, Israel, Polen

Jeg tror og håper du får rett i flere av disse. Jeg med min speci musikksmak likte Irland sitt kalkunbidrag, he he. Russland hadde en fin ballade..

Skrevet

Jeg tror og håper du får rett i flere av disse. Jeg med min speci musikksmak likte Irland sitt kalkunbidrag, he he. Russland hadde en fin ballade..

Ja, kalkunen var jo litt morsom, da.

Og jeg lo faktisk ganske mye av Estland med "leto svet", de tjukke rare gubbene med ukoordinert rar dans. Og at tittelen høres ut som "lett og svett" på norsk ble jo bare urkomisk.

En av dem lignet forresten på Svarte-petter!! *S*

Men selv om opptredenen hadde en viss underholdningsverdi, så var det jo ikke akkurat pent, da.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, kalkunen var jo litt morsom, da.

Og jeg lo faktisk ganske mye av Estland med "leto svet", de tjukke rare gubbene med ukoordinert rar dans. Og at tittelen høres ut som "lett og svett" på norsk ble jo bare urkomisk.

En av dem lignet forresten på Svarte-petter!! *S*

Men selv om opptredenen hadde en viss underholdningsverdi, så var det jo ikke akkurat pent, da.

Det var utrolig mange humorbidrag i kveld, he he. Jeg synes det blir litt ekstra show når ikke alt går i den samme tralten.

Jeg trimmet i ett fra første til siste låt. Nå er jeg sprengt ;)

Skrevet

Jaaaa! Så bra :))))))))

Det der var nesten ulidelig spennende på slutten!! :-)

Skrevet

Det var utrolig mange humorbidrag i kveld, he he. Jeg synes det blir litt ekstra show når ikke alt går i den samme tralten.

Jeg trimmet i ett fra første til siste låt. Nå er jeg sprengt ;)

8 av 10 - ikke verst! :-)

AneM1365380603
Skrevet

8 av 10 - ikke verst! :-)

Det var utrolig bra med 8 av 10 :)

Det var så spennende at jeg allerede hadde begynt på sorgprosessen da Norge ble lest opp ;) Jeg er likevel litt skuffet over at Irland ikke kom med til finalen. Det var litt futt over den låta.

Skrevet

Det var utrolig bra med 8 av 10 :)

Det var så spennende at jeg allerede hadde begynt på sorgprosessen da Norge ble lest opp ;) Jeg er likevel litt skuffet over at Irland ikke kom med til finalen. Det var litt futt over den låta.

Ja, enig, den hadde vært morsom. Det er ihvertfall en låt som de færreste er likegyldige til.

Skrevet

Ja, enig, den hadde vært morsom. Det er ihvertfall en låt som de færreste er likegyldige til.

Pøh! Eg er likegyldig til hele Grand Prix!

Bedre med Opera.

Skrevet

Pøh! Eg er likegyldig til hele Grand Prix!

Bedre med Opera.

Jeg sier som Ole Brumm: Begge deler, takk!

Skrevet

Det der var nesten ulidelig spennende på slutten!! :-)

Ja, var utrolig nervepirrende den slutten. Når det kun var 2 plasser igjen så bestemte vi oss for å avlyse festen vi skal ha på lørdag, men det snudde kjapt :-))

Skrevet

Ja, muligens teite bevegelser, men 1000 ganger bedre enn mye av det andre såkalte sceneshowet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...