Gjest takk for hjelp! Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Har ved en feil sletta dette. Hvordan får jeg reinstallert det? Jeg har ingen cdrom med denne programvaren. 0 Siter
citoyen Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Du må finne ut hvilket skjermkort du har (merke og modell) og laste ned driveren fra produsentens hjemmesider. 0 Siter
Gjest takk for svar! Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Du må finne ut hvilket skjermkort du har (merke og modell) og laste ned driveren fra produsentens hjemmesider. Hvordan finner jeg ut det? Jeg har prøvd, men det står ikke noe..Det står bare VGA-kompatibelt..Og skjønner ikke bæret av det som står på leverandørens side....Finner ikke fram. 0 Siter
roy-even Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Hvordan finner jeg ut det? Jeg har prøvd, men det står ikke noe..Det står bare VGA-kompatibelt..Og skjønner ikke bæret av det som står på leverandørens side....Finner ikke fram. når tid kjøpte du den datamaskinen? er det en laptop? 0 Siter
Gjest takk for svar! Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 når tid kjøpte du den datamaskinen? er det en laptop? Det er en Toshiba Satellite Pro A120, som ble kjøpt høsten 2006. 0 Siter
Gjest takk for svar! Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 når tid kjøpte du den datamaskinen? er det en laptop? Ja, det er en laptop. Tror jeg sletta driveren ved en glipp. Drev og fjerna programmer for å få bedre plass/bedre ytelse på maskina.. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Ja, det er en laptop. Tror jeg sletta driveren ved en glipp. Drev og fjerna programmer for å få bedre plass/bedre ytelse på maskina.. Du kan laste ned skjermdriver herfra: http://nordic.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/download_drivers_bios.jsp?LNG=18&service=ND&service=ND&banner_id=DRIVER_UPDATE 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.