Gå til innhold

noen som er overtroiske her?

Anbefalte innlegg

Gjest Thea89
Skrevet

isåfall lurer jeg på noe til deg...

JEG VIL FORRESTEN IKKE HA NOE KØDDE SVAR PÅ DETTE!

det er en liten svart og hvit fugl som plager meg...

og jeg vil vite hva det "betyr"...

fuglen sitter i vindusruten og ser inn på meg og skraper nebbet sitt

mot ruten.. akkurat som den vil meg noe..

den er ikke sulten, for jeg la ut brødsmuler til den, og jeg gikk til og

med ut for å se om det lå unger nedenfor reirkassene her.

men den vil altså ikke la meg være.. den flyr etter meg når jeg går inn

på et annet rom og sitter å ser på meg og gnisser nebbet mot ruten..

den vekkte meg til og med imorges... 2 ganger... satt i

soverommsvinduet... flakset og dro nebbet over ruta..

nå begynner jeg å bli nærvøs... det begynner å gå på psyken, faktisk,

for mange mener at det er et varsel på noe-noe med døden..

spørsmålet er vell, varsel på hva? er det bare negativt..?:S

Skrevet

om det er et varsel, skal du ikke tenke negativt med en gang :) Men, jeg anbefaler at du stiller spørsmålet på www.paranormal.no der kan du får svar på de fleste paranormale spørsmål. Eller du kan få vinklet det til en mer logisk forklaring ;) Lykke til, kanskje jeg ser spørsmålet ditt der igjen, selv om jeg ikke direkte kan besvare det siden jeg ikke har så mye innsikt i varsel.

Skrevet

om det er et varsel, skal du ikke tenke negativt med en gang :) Men, jeg anbefaler at du stiller spørsmålet på www.paranormal.no der kan du får svar på de fleste paranormale spørsmål. Eller du kan få vinklet det til en mer logisk forklaring ;) Lykke til, kanskje jeg ser spørsmålet ditt der igjen, selv om jeg ikke direkte kan besvare det siden jeg ikke har så mye innsikt i varsel.

Skrevet

Skrevet

obs!! Ble trippelposting, noe rart skjedde her gitt. Beklager så mye! :s

Skrevet

Beklager, har ikke noen fornuftig forklaring på det egentlig. Men da vi flyttet inn i huset vårt, opplevde vi HVER morgen og flere ganger gjennom dagen (når vi tilfeldigvis var hjemme på dagtid), at FLOKKER med småfugl satt på vinduene og hakket. Det var snakk om kanskje 15 fugler på 2 vinduer? De flyttet seg rundt på de andre vinduene i samme etg. Og fløy sågar inn et par ganger når verandadøren stod oppe. Syns dette ble veldig "psyko" og ubehagelig... :-| (De fløy riktignok når vi kom inn i rommet)

Men naboene sa at det trolig var kittet rundt vinduene de hakket på, for det er et stoff i dem (kalk??) som fuglene liker. Kan det være noe slikt hos deg?

Følger den etter deg på natta også (siden innlegget er skrevet kl halv 3?) eller bare på dagen? Skjønner at du syns det er ubehagelig - jeg fikk sånn "skrekkfilm-følelse" av flokkene her i huset, skjønner om du får hetta av en som følger etter deg... Kanskje det kan være en idè å ringe en dyrlege som har peiling på fugleatferd?

Håper det har en logisk forklaring..! klem

Gjest Thea89
Skrevet

Beklager, har ikke noen fornuftig forklaring på det egentlig. Men da vi flyttet inn i huset vårt, opplevde vi HVER morgen og flere ganger gjennom dagen (når vi tilfeldigvis var hjemme på dagtid), at FLOKKER med småfugl satt på vinduene og hakket. Det var snakk om kanskje 15 fugler på 2 vinduer? De flyttet seg rundt på de andre vinduene i samme etg. Og fløy sågar inn et par ganger når verandadøren stod oppe. Syns dette ble veldig "psyko" og ubehagelig... :-| (De fløy riktignok når vi kom inn i rommet)

Men naboene sa at det trolig var kittet rundt vinduene de hakket på, for det er et stoff i dem (kalk??) som fuglene liker. Kan det være noe slikt hos deg?

Følger den etter deg på natta også (siden innlegget er skrevet kl halv 3?) eller bare på dagen? Skjønner at du syns det er ubehagelig - jeg fikk sånn "skrekkfilm-følelse" av flokkene her i huset, skjønner om du får hetta av en som følger etter deg... Kanskje det kan være en idè å ringe en dyrlege som har peiling på fugleatferd?

Håper det har en logisk forklaring..! klem

den vet iallefall hvor jeg sover.. den har vekkt meg to morgener på

rad nå...:/

Gjest Thea89
Skrevet

takk, skal stille det der:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...