Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å reise på tur som gravid i 5 mnd? Jeg er så i tvil her. Vi vurderer å bestille en tur i slutten av juni, men jeg lurer på om det er noen vits når jeg sikkert er stor og tung, og det er varmt og jeg ikke kan drikke vin og sovner kl 21 hver kveld...hmmm.

Samtidig hade det vært sinnsykt godt å komme seg litt bort fra hverdagen- er kjempelei og sliten av jobb og husarbeid for tida- og med sommeren her i Norge i fjor friskt i minne blir jeg helt deppa på tanken av å bare være hjemme og besøke familie i sommer.

Noen erfaringer eller tanker settes stor pris på!

Gjest gravide meg
Skrevet

Du burde sjekke med flyselskapet om de tar med gravide i 6.mnd

Skrevet

Du burde sjekke med flyselskapet om de tar med gravide i 6.mnd

Oj, ja det tenkte jeg ikke engang på!

Men det er vel bare i 8 og 9 mnd at gravide ikke får lov til å fly? Når det er sagt så ser jeg forsåvidt ut som om jeg er gravid i 8 mnd allerede #grem#

Gjest togli
Skrevet

Den beste tiden å reise på, er iallefall når man er rundt 4-5 mnd på vei. Formen du er i nå kan mest sannsynlig ikke sammenlignes med den formen du vil være i om et par mnd.

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg har reist i 5. måned, i alle fall i de to første svangerskapene. Gikk veldig, veldig greit, det, men jeg var sprek som en fole og hadde "bare" en mage å ta med.

Det som derimot begynte å bli litt vanskelig på den tiden, var dette med varme. Synes ikke det var behagelig i det heletatt, sleit veldig når sola stekte. Så for mitt vedkommende ville det ikke vært særlig aktuelt med sydenferie på den tida, men det er jo veldig individuelt.

Hvis du allerede nå er stor, så kan du jo slite litt ekstra med flyreise - uansett om flyselskapet sier ok. Det er trangt og med begrenset mulighet for å rusle rundt, noe mange blir veldig avhengig av når magen begynner å vokse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...