Gå til innhold

Drikke seg full på konjakk?

Anbefalte innlegg

Gjest ElgeniSkogen
Skrevet

Er det mulig? Har aldri kjøpt konjakk, bare whisky. Lurte på å kjøpe en flaske konjakk hvis man kan drikke seg full på den. Noen som vet?

Skrevet

Selvsagt blir du full av cocnac. Hvorfor skulle du ikke bli det?

Skrevet

Cognac...............f... så rart det det ordet blir når jeg sier det mange ganger....

Skrevet

Jeg har aldri vært full på verken whisky eller konjakk. Men tro meg, det går an. Det er alkoholen som gjør deg full, ikke fargen, etiketten eller smaken.

Skrevet

Nam... fullt mulig det.

Selv om jeg har en formening om at det er en drikke som skal nytes... Ikke drikkes for å bli full. :-)

Skrevet

Blir full ja, har en tendens til å bli rimelig svart også + at man jeg blir overaktiv og fryktelig dårlig dagen derpå.

Jeg tåler ikke brunt brennevin i det hele tatt, men av å til blir jeg tilbudt og i kampens hete glemmer jeg å takke nei, ender aldri bra!

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde blitt full av cognac, jeg hadde spydd lenge før det!

Gjest mora2
Skrevet

Fysj...Ja, det går fint å bli full på det...

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde blitt full av cognac, jeg hadde spydd lenge før det!

Du sier noe, jeg hadde heller ikke orket å drikke meg full på Cognac, ikke for det, jeg drikker meg ikke full på noe annet heller lenger.

Skrevet

Jeg klarer ikke å drikke meg full på Cognac, av den enkle grunn at jeg ikke er i stand til å få i meg nok:-)

Gjest ElgeniSkogen
Skrevet

Jeg har aldri vært full på verken whisky eller konjakk. Men tro meg, det går an. Det er alkoholen som gjør deg full, ikke fargen, etiketten eller smaken.

Noe whisky har en smak som gjør at jeg ikke kan drikke fort. Er redd det gjelder konjakk også. Er whiskyen mild så kan man drikke fra flasken, men er den skarp greier jeg det ikke.

Skrevet

Noe whisky har en smak som gjør at jeg ikke kan drikke fort. Er redd det gjelder konjakk også. Er whiskyen mild så kan man drikke fra flasken, men er den skarp greier jeg det ikke.

Begge deler kan drikkes med blandevann med nøytral smak, etter hva jeg har sett.

Men det er klart lettere å bli full på noe man liker...

Skrevet

Jeg klarer ikke å drikke meg full på Cognac, av den enkle grunn at jeg ikke er i stand til å få i meg nok:-)

Ikke akkurat det drikke det er lettest å drikke seg full på. Grøsser ved tanken på å våkne dagen-der-på etter å ha kvælt i seg ei flaske.

Men jeg kjenner flere som glatt drikker seg full på dette.

Skrevet

Det er fullt mulig, og man får en skikkelig deilig ånde dagen derpå, samt gjerne en litt rar mage...(innvendig)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Drikke seg full på konjakk?

Er det mulig?''

Ja, det er mulig. Var i 40 årslag hos en kompis av gubben for noen år sida. Ene gjesten hans drakk øl og en annen drakk konjak. Av ølglass. Like fulle ølglass. Like fort. Men når jeg tenker meg om ble vel han med konjaken ikke akkurat _full_, han ble hinsides full. Way beyond.

Skrevet

Det går fint an å bli full på Cognac, det går faktisk an å dritings av det også.

Be om en rund & mild type på Polet (de er som regel litt dyrere) så kan du drikke rett fra flaska uten problem...

Skrevet

Jepp, det går. En nær venn av meg klarte det. Ble ikke særlig gøy da rusen etterhvert ble en plage, og for de dagene som kom....mildt sagt. Så ikke styrt det, selv om du ikke kjenner noen effekt. Den kommer....trust me ;)

Gjest men det er kjempegodt
Skrevet

Åja..forsiktig med cognacen, reint brennevin vet du, og det blir du sørpe full av...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...