Gjest ElgeniSkogen Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Er det mulig? Har aldri kjøpt konjakk, bare whisky. Lurte på å kjøpe en flaske konjakk hvis man kan drikke seg full på den. Noen som vet? 0 Siter
mrxx Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Selvsagt blir du full av cocnac. Hvorfor skulle du ikke bli det? 0 Siter
mrxx Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Selvsagt blir du full av cocnac. Hvorfor skulle du ikke bli det? Cognac...............f... så rart det det ordet blir når jeg sier det mange ganger.... 0 Siter
laban Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har aldri vært full på verken whisky eller konjakk. Men tro meg, det går an. Det er alkoholen som gjør deg full, ikke fargen, etiketten eller smaken. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Nam... fullt mulig det. Selv om jeg har en formening om at det er en drikke som skal nytes... Ikke drikkes for å bli full. :-) 0 Siter
Aggathe Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Blir full ja, har en tendens til å bli rimelig svart også + at man jeg blir overaktiv og fryktelig dårlig dagen derpå. Jeg tåler ikke brunt brennevin i det hele tatt, men av å til blir jeg tilbudt og i kampens hete glemmer jeg å takke nei, ender aldri bra! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Selvsagt blir du full av cocnac. Hvorfor skulle du ikke bli det? Jeg tror ikke jeg hadde blitt full av cognac, jeg hadde spydd lenge før det! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Fysj...Ja, det går fint å bli full på det... 0 Siter
mrxx Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Jeg tror ikke jeg hadde blitt full av cognac, jeg hadde spydd lenge før det! Du sier noe, jeg hadde heller ikke orket å drikke meg full på Cognac, ikke for det, jeg drikker meg ikke full på noe annet heller lenger. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Selvsagt blir du full av cocnac. Hvorfor skulle du ikke bli det? Jeg klarer ikke å drikke meg full på Cognac, av den enkle grunn at jeg ikke er i stand til å få i meg nok:-) 0 Siter
Gjest ElgeniSkogen Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har aldri vært full på verken whisky eller konjakk. Men tro meg, det går an. Det er alkoholen som gjør deg full, ikke fargen, etiketten eller smaken. Noe whisky har en smak som gjør at jeg ikke kan drikke fort. Er redd det gjelder konjakk også. Er whiskyen mild så kan man drikke fra flasken, men er den skarp greier jeg det ikke. 0 Siter
laban Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Noe whisky har en smak som gjør at jeg ikke kan drikke fort. Er redd det gjelder konjakk også. Er whiskyen mild så kan man drikke fra flasken, men er den skarp greier jeg det ikke. Begge deler kan drikkes med blandevann med nøytral smak, etter hva jeg har sett. Men det er klart lettere å bli full på noe man liker... 0 Siter
mrxx Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Jeg klarer ikke å drikke meg full på Cognac, av den enkle grunn at jeg ikke er i stand til å få i meg nok:-) Ikke akkurat det drikke det er lettest å drikke seg full på. Grøsser ved tanken på å våkne dagen-der-på etter å ha kvælt i seg ei flaske. Men jeg kjenner flere som glatt drikker seg full på dette. 0 Siter
Nellie Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Det er fullt mulig, og man får en skikkelig deilig ånde dagen derpå, samt gjerne en litt rar mage...(innvendig) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 ''Drikke seg full på konjakk? Er det mulig?'' Ja, det er mulig. Var i 40 årslag hos en kompis av gubben for noen år sida. Ene gjesten hans drakk øl og en annen drakk konjak. Av ølglass. Like fulle ølglass. Like fort. Men når jeg tenker meg om ble vel han med konjaken ikke akkurat _full_, han ble hinsides full. Way beyond. 0 Siter
GeirB Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Det går fint an å bli full på Cognac, det går faktisk an å dritings av det også. Be om en rund & mild type på Polet (de er som regel litt dyrere) så kan du drikke rett fra flaska uten problem... 0 Siter
willow Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Jepp, det går. En nær venn av meg klarte det. Ble ikke særlig gøy da rusen etterhvert ble en plage, og for de dagene som kom....mildt sagt. Så ikke styrt det, selv om du ikke kjenner noen effekt. Den kommer....trust me 0 Siter
Gjest men det er kjempegodt Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Åja..forsiktig med cognacen, reint brennevin vet du, og det blir du sørpe full av... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.