Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk økt knekkebrød-konsumet en anelse, etter at brød havnet i gruppen for fymat. Men jeg har (halvfet) ost på...

Eneste grunn til at jeg holder meg så vanvittig ung og sprek, er antakelig mitt rikelige inntak av frukt og rødvin.

Skrevet

Jeg har faktisk økt knekkebrød-konsumet en anelse, etter at brød havnet i gruppen for fymat. Men jeg har (halvfet) ost på...

Eneste grunn til at jeg holder meg så vanvittig ung og sprek, er antakelig mitt rikelige inntak av frukt og rødvin.

Frukt og rødvin veier nok opp for det :) Maten er viktig, men duverden så mye man bør vite om mat for å unngå feller. Stadig nytt å lære.

Skrevet

Ikke rart at babymat står på den listen, alle mine barn har blitt eldre og ser eldre ut etter hvert som åra går:-)

Skrevet

Heretter må det vel bli slutt på at man maser på barn om at de skal spise opp skorpa? ;-p

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Heretter må det vel bli slutt på at man maser på barn om at de skal spise opp skorpa? ;-p

Neheei! Det er jo brødskorpa som gjør at man får så fin sangstemme! Det sa min bestemor... ;-)

Skrevet

Neheei! Det er jo brødskorpa som gjør at man får så fin sangstemme! Det sa min bestemor... ;-)

Jeg har hørt det samme om brent mat;-)

*tralala*

Skrevet

Ikke rart at babymat står på den listen, alle mine barn har blitt eldre og ser eldre ut etter hvert som åra går:-)

hehe, ja jeg tenkte det samme ;)

Skrevet

Det beste er å ikke spise i det hele tatt - da blir du ikke gammel.

*HIRR HIRR*

;-)

Skrevet

Ja guri.... Synes jeg hører vi sier: du må _ikke_ spise skorpa! hehe, da spiser de jo selvsagt ;)

Skrevet

Det beste er å ikke spise i det hele tatt - da blir du ikke gammel.

*HIRR HIRR*

Huff, ja det har du jo rett i.... Men vi kan ikke la være, i allefall klarer ikke jeg å la være å spise :)

Skrevet

Det er rart jeg ikke er død for lenge siden. Er det noe man kan putte i munnen lengre som ikke er farlig?

Skrevet

Sangstemmen får man om man gråter under dåpen, det ha jeg lært så ;)

Skrevet

Det er rart jeg ikke er død for lenge siden. Er det noe man kan putte i munnen lengre som ikke er farlig?

Ja si det... Luft og kjærlighet skal være bra ;)

Skrevet

Sangstemmen får man om man gråter under dåpen, det ha jeg lært så ;)

Stemmer ikke på sønnen min;-)

Skrevet

Ja guri.... Synes jeg hører vi sier: du må _ikke_ spise skorpa! hehe, da spiser de jo selvsagt ;)

Omvendt psykologi! ;-)

Skrevet

Ja si det... Luft og kjærlighet skal være bra ;)

Nåja, tviler på det også. Lufta kan inneholde alt fra eksos til legionella, og kjærlighet kan både gi deg søvnløse netter og gonorré......;-p

Skrevet

Nåja, tviler på det også. Lufta kan inneholde alt fra eksos til legionella, og kjærlighet kan både gi deg søvnløse netter og gonorré......;-p

*lol* Ja det er jo helt sant :) Fatter ikke at vi lever jeg.

Skrevet

Stemmer ikke på sønnen min;-)

Skitt. Ser ut som all lærdommen ryker i dag....Skorpa var den det lå mest næring i, det sa mamma ;)

Skrevet

Ja, vi får passe på å helle i oss tilstrekkelig med rødvin, så vi holder oss yngre enn våre jevngamle :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...