Gjest mammamiaaa Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Sikkert! :-) Damp skal visst være bra, tror de har spesielle apparater som avgir damp, hvis ikke kan du bruke fuktig varm klut og stryke over tapeten, så bruker du malingsskrape til å skrape av den tapeten du ikke klarer å rive bort. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Er det badet fremdeles? Fukt veggen før du skraper av med sparkelspade. 0 Siter
GeirB Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Er det badet fremdeles? Fukt veggen før du skraper av med sparkelspade. Nei det er ikkje badet...:-) Sjøl om badet enda ikkje er ferdig. Det er snakk om gjesterommet denne gang. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Nei det er ikkje badet...:-) Sjøl om badet enda ikkje er ferdig. Det er snakk om gjesterommet denne gang. Ska sei du er flink gitt 0 Siter
GeirB Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Damp skal visst være bra, tror de har spesielle apparater som avgir damp, hvis ikke kan du bruke fuktig varm klut og stryke over tapeten, så bruker du malingsskrape til å skrape av den tapeten du ikke klarer å rive bort. Takk for tips. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Vi sprayet på vann, lot det trekke litt inn før vi skrapte det av... Brukte malingskrape...Drit kjip jobb... Ska sei du står på ;0) 0 Siter
molbomann Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Takk for tips. Man kan låne en maskin for fjerning av tapet på f.eks maxbo. Brukte en slik i vår forrige leilighet der tapeten satt skikkelig fast. 0 Siter
GeirB Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Vi sprayet på vann, lot det trekke litt inn før vi skrapte det av... Brukte malingskrape...Drit kjip jobb... Ska sei du står på ;0) Eg kan forestille meg at det er litt av en drittjobb ja... Eg putler nå på, det går tregt men det går i det minste fremover, i dag har eg vaska ned ett rom fra tak til gulv og inni skuffer og hyller, malt ett vindu og alle vannrør på badet, samt lagt gulvbelegg på gjesterommet osv. Lite tid til dol i dag! :-) 0 Siter
GeirB Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Man kan låne en maskin for fjerning av tapet på f.eks maxbo. Brukte en slik i vår forrige leilighet der tapeten satt skikkelig fast. Javel, var det en stor og dyr sak? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Eg kan forestille meg at det er litt av en drittjobb ja... Eg putler nå på, det går tregt men det går i det minste fremover, i dag har eg vaska ned ett rom fra tak til gulv og inni skuffer og hyller, malt ett vindu og alle vannrør på badet, samt lagt gulvbelegg på gjesterommet osv. Lite tid til dol i dag! :-) Du har jo fått gjort en hel del jo :0) Lykke til videre på prosjektene dine. :0) 0 Siter
molbomann Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Javel, var det en stor og dyr sak? Beklager sent svar, har vært på lang-weekendferie. Jeg betalte leie pr døgn for den maskinen - prisen husker jeg dessverre ikke. Du rekker unna mange veggmeter i løpet av en kveld eller to 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.