Gjest bride to be Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Vi skal gifte oss snart, og har da tenkt å ha solist i kirka som skal synge en sang som vi syns er fin. Problemet er bare at vi er lite kreative, og dårlige på å huske titler på sanger, eller stort sett sanger generelt :-) Har ingen sanger som er "vår" heller, så ingen stikker seg ut på den måten. Ikke har vi bestemt oss for om det skal være en norsk eller engelsk sang heller - den skal bare være fin og handle om kjærlighet/lykke. Noen som har noen gode ideer?? 0 Siter
songbirdy Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Sang i min veninnes bryllup, "Sommernatt ved fjorden" (husker ikke hvem) og "Mitt hjerte er ditt" (Prøysen). For brudeparet ble det helt perfekt. Men det må være noe som treffer dere begge. http://forum.mammanett.no/archive/index.php/t-1840.html 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Halvdan Siertsen - Kjærlighetsvisa 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Var det ikke fint. =) Genialt:-)) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Var i bryllup hvor det var solosang: "Det vackraste jag vet". Den var veldig fin....og rørende. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Titta litt på nettet, jeg mener Cecilia Vennersten sin Det vackraste...,ser det er flere som har samme tekst. Virkelig flott den. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Mitt hjerte er ditt Tekst: Nils Ferlin Musikk: Torgny Björk Oversettelse: Alf Prøysen Kjærlighet kommer og kjærlighet går, ingen veit vægen vi vandre, men din vil je vara i dager og år, je vil itte sjå på andre. Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt, og visa med seljelyd låter. Min glede er din, din glede er min, og sorgen er min når du gråter. Kjærlighetsrosa er frodig og sterk, den kæin få knopper og blømme. Kjærlighetsrosa er skaperens verk, det ska vi æiller forglømme. Mitt hjerte er ditt ... osv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Mitt hjerte er ditt Tekst: Nils Ferlin Musikk: Torgny Björk Oversettelse: Alf Prøysen Kjærlighet kommer og kjærlighet går, ingen veit vægen vi vandre, men din vil je vara i dager og år, je vil itte sjå på andre. Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt, og visa med seljelyd låter. Min glede er din, din glede er min, og sorgen er min når du gråter. Kjærlighetsrosa er frodig og sterk, den kæin få knopper og blømme. Kjærlighetsrosa er skaperens verk, det ska vi æiller forglømme. Mitt hjerte er ditt ... osv. *Gåsehud* Så fiiiiin! 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Lonestar - Amazed Nydelig sang. Vet om et par som hadde den i kirken. Han sang den til henne. Var visst helt utrolig nydelig!! Secret Garden - Always there 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.