Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo mange slike forhold som er basert på kjærlighet da.

Jeg kjenner faktisk til flere slike forhold hvor partene skikkelig glade i hverandre. :o) Men vi må huske at thailandske kvinner har et annet syn på dette med kjærlighet enn det vi har, det fortalte en kjenning med thailandsk kone meg. De ser veldig ofte på det på denne måten - "han har penger, han kan forsørge meg, han kan jeg elske", mens vi her hos oss vanligvis ikke gifter oss med noen med mindre vi elsker dem på forhånd. :o)

Og jeg har også inntrykk av at de thailandske kvinnene slettes ikke lar seg pelle så mye på nesa som vi kanskje kan tro!

Men det er klart - noen mannfolksvin som drasser hjem det ene kvinnfolket etter det andre fins jo, dessverre...

Skrevet

Jeg kjenner faktisk til flere slike forhold hvor partene skikkelig glade i hverandre. :o) Men vi må huske at thailandske kvinner har et annet syn på dette med kjærlighet enn det vi har, det fortalte en kjenning med thailandsk kone meg. De ser veldig ofte på det på denne måten - "han har penger, han kan forsørge meg, han kan jeg elske", mens vi her hos oss vanligvis ikke gifter oss med noen med mindre vi elsker dem på forhånd. :o)

Og jeg har også inntrykk av at de thailandske kvinnene slettes ikke lar seg pelle så mye på nesa som vi kanskje kan tro!

Men det er klart - noen mannfolksvin som drasser hjem det ene kvinnfolket etter det andre fins jo, dessverre...

Jeg også kjenner flere par som dette er kjærlighet. Hvorfor skulle det ikke være det egentlig? Det er jo ikke slik at det er menn som bare skal bruke dem som hushjelp og sexobjekt, selv om det også er tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...