Gå til innhold

Hva slags rente har dere på boliglånet nå?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym:::236
Skrevet

Jeg lurer på hva renten deres ligger på nå og hvor lang nedbetalingstid dere har? Hvor mye har dere i boliglån?

Gjest mora2
Skrevet

Vi har effektiv rente på ca 7.

Tok lånet på 15 år, og er ferdig å nedbetale i 2018....

Skrevet

Effektiv rente på over 8%. Det er smellen man får når man nesten ikke har lån. Men det lille som gjenstår skal få stå der ettersom vi har en boligkreditt knyttet opp mot dette.

Gjest prust
Skrevet

Måtte inn og sjekke - var litt flaut ikke å vite det. Vi har 6,45% rente på vårt lån. Er ikke helt sikker på hvor mye vi har akkurat nå, men det er vel rundt 500.000.

Vi er ferdige med begge studielånene, og det var jammen deilig :-)

Vi betaler rundt 8000 kr i måneden på lånet.

candyqueen_83
Skrevet

Måtte inn og sjekke - var litt flaut ikke å vite det. Vi har 6,45% rente på vårt lån. Er ikke helt sikker på hvor mye vi har akkurat nå, men det er vel rundt 500.000.

Vi er ferdige med begge studielånene, og det var jammen deilig :-)

Vi betaler rundt 8000 kr i måneden på lånet.

Dere betaler 8000 kr i mnd på 500 000 i lån? Hørtes mye ut. Tatt det over veldig kort tid da eller?

Gjest prust
Skrevet

Dere betaler 8000 kr i mnd på 500 000 i lån? Hørtes mye ut. Tatt det over veldig kort tid da eller?

Ja, vi hadde vel 12 år opprinnelig da vi bygde i 1997, men har lånt opp igjen to ganger når vi har kjøpt bil. Husker ikke helt dealjene....

Vi har snakket om å sette ned månedsbeløpet, i og med at lånet er såpass lite, og forlenge nedbetalingstiden.

Skrevet

6,4 tror jeg, sjekket for en liten stund siden og fant ut at en annen bank jeg kunne vurdere å flytte lånet til lå på 6,55 og det var høyere enn det jeg alt hadde så det hadde ingen hensikt.

Har under 300' i lån (er alene om det) og har ca. 7 år igjen. Betaler ikke skjorta av meg hver mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...