Gjest this is a signature Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Trodde det bare gikk på lørdager - ser at det går på onsdager også?? Har det gått på onsdager lenge? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Spurte du ikke forrige uke og?? Det begynte på onsdager i forrige uke! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Spurte du ikke forrige uke og?? Det begynte på onsdager i forrige uke! Spurte ikke om det nei. Du er blid som vanlig ? 0 Siter
Gjest kjerringhelvete Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Spurte du ikke forrige uke og?? Det begynte på onsdager i forrige uke! du må være det sureste nicket på dol. Å hakke er viss morsomt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Spurte ikke om det nei. Du er blid som vanlig ? Men jeg skjønner bare ikke hvor lang tid det tar å forstå, og hvor mange ganger man kan spørre om den samme tingen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 du må være det sureste nicket på dol. Å hakke er viss morsomt. Ikke så veldig mange jeg hakker eller er sur på ) Men når man spør om det samme fire ganger syns jeg det er litt unødvendig? 0 Siter
Gjest hallosann Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Men jeg skjønner bare ikke hvor lang tid det tar å forstå, og hvor mange ganger man kan spørre om den samme tingen. Det er mye man ikke skjønner - men hvorfor ikke bare hoppe over et slik innlegg og gå videre? Det skjønner ikke jeg hehe 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Men jeg skjønner bare ikke hvor lang tid det tar å forstå, og hvor mange ganger man kan spørre om den samme tingen. Dette var et annet spørsmål. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ikke så veldig mange jeg hakker eller er sur på ) Men når man spør om det samme fire ganger syns jeg det er litt unødvendig? Fire ganger?? Hvor har du det fra? Er du premenstruell? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.