Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Det er helt fryktelig! Jeg håper inderlig norsk UD får 2-åringen ut og hjem til Norge umiddelbart! Kan ikke tenke meg at boliviansk fengsel er i nærheten av å være et egnet sted for en 2-åring!

Gjest mora2
Skrevet

Tragisk...Men garantert ikke unik...

Stakkars lille...

Skrevet

De var vel antagelig så idiotisk dumme at de trodde at ingen ville mistenke 3 unge damer med en liten unge?!

Håper inderlig at barnevernet kommer inn i bildet her og får ungen hjem!

Skrevet

Jeg lurer på hva de skulle ha gjort dere nede. Er det bedre å ta barnet fra henne og plassere det et annet sted?

Når barnets mor er så tom i hode at hun gjør dette, så burde hun ta ansvar for å ikke ta med seg barnet oppe i dette. Hun burde forstå at dette kunne gå galt og at hun satte barnet sitt i fare.

Stakkars barn som blir utsatt for dette, i tillegg har en så stupid mor.

Skrevet

Jeg lurer på hva de skulle ha gjort dere nede. Er det bedre å ta barnet fra henne og plassere det et annet sted?

Når barnets mor er så tom i hode at hun gjør dette, så burde hun ta ansvar for å ikke ta med seg barnet oppe i dette. Hun burde forstå at dette kunne gå galt og at hun satte barnet sitt i fare.

Stakkars barn som blir utsatt for dette, i tillegg har en så stupid mor.

De sier at de hadde kjøpt nye vesker, og dopen var i bunnen av veskene... Det er vel en _liten_ mulighet for at de snakker sant?

Håper det, og at de får bevist det...

Skrevet

De sier at de hadde kjøpt nye vesker, og dopen var i bunnen av veskene... Det er vel en _liten_ mulighet for at de snakker sant?

22 kg gjemt i bunnen på 3 vekser? Hallo?! Du lukter lunta om den nye veska di veier 7 kg....!

Skrevet

Selvsagt er det en mulighet for at de er lurt til å være narko kurerer. Det har hendt det. Men samtidig er den forklaring ganske tynn, særlig når de kjøper nye vesker. Men hvem vet...

Skrevet

22 kg gjemt i bunnen på 3 vekser? Hallo?! Du lukter lunta om den nye veska di veier 7 kg....!

Det er tyngde i god kvalitet vet du, hehe.

Skrevet

Det er tyngde i god kvalitet vet du, hehe.

*Hehe* Ei veske på 7 kg gidder man jo ikke bære rundt på engang!

Persille1365381127
Skrevet

Ja, det er jo ingen som lurer på hvorfor den nye vesken veier 8 kg... De pleier jo å veie såpass...

Vi snakker 23 KILO kokain her - ikke en halvkilo...

Skrevet

Ja, det er jo ingen som lurer på hvorfor den nye vesken veier 8 kg... De pleier jo å veie såpass...

Vi snakker 23 KILO kokain her - ikke en halvkilo...

Det kan jo ha blitt plassert etter pakkingen også.

Jeg påstår ikke at det er det jeg tror mest på...men man kan jo håpe,- for det høres ille ut. Beklager at jeg velger å holde en liten åpning for at de har blitt lurt.

Persille1365381127
Skrevet

Det kan jo ha blitt plassert etter pakkingen også.

Jeg påstår ikke at det er det jeg tror mest på...men man kan jo håpe,- for det høres ille ut. Beklager at jeg velger å holde en liten åpning for at de har blitt lurt.

Heh, det er ingenting å beklage - det er jo bra noen tror på det gode i folk :)

Jeg har bare vanskelig for å tro på det når det gjelder alle tre, og de har en så dårlig unnskyldning som det...

Skrevet

Helt utrolig. Men sikkert ikke unikt, dessverre.

Gjest aggaggg
Skrevet

Uten at jeg har satt meg veldig inn i saken syns jeg unnskydningen var enorm, de kjøpte alle tre ny bag like før avgang som inneholdt mange kilo kokain uten at de merket noe?

Gimme a break!

Det minner om sånne unnskyldniger små barn kommer med som er så dumme at man nesten må le :)

gjesp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...