GeirB Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Helt utrolig! http://www1.nrk.no/nett-tv/nyheter/spill/verdi/57341 3 Norske kvinner mellom 17-22 år tatt for smugling av 22 kilo! kokain i Bolivia, sammen med ett 2 år gammelt barn !!! 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Det er helt fryktelig! Jeg håper inderlig norsk UD får 2-åringen ut og hjem til Norge umiddelbart! Kan ikke tenke meg at boliviansk fengsel er i nærheten av å være et egnet sted for en 2-åring! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Tragisk...Men garantert ikke unik... Stakkars lille... 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 De var vel antagelig så idiotisk dumme at de trodde at ingen ville mistenke 3 unge damer med en liten unge?! Håper inderlig at barnevernet kommer inn i bildet her og får ungen hjem! 0 Siter
mrxx Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Jeg lurer på hva de skulle ha gjort dere nede. Er det bedre å ta barnet fra henne og plassere det et annet sted? Når barnets mor er så tom i hode at hun gjør dette, så burde hun ta ansvar for å ikke ta med seg barnet oppe i dette. Hun burde forstå at dette kunne gå galt og at hun satte barnet sitt i fare. Stakkars barn som blir utsatt for dette, i tillegg har en så stupid mor. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Jeg lurer på hva de skulle ha gjort dere nede. Er det bedre å ta barnet fra henne og plassere det et annet sted? Når barnets mor er så tom i hode at hun gjør dette, så burde hun ta ansvar for å ikke ta med seg barnet oppe i dette. Hun burde forstå at dette kunne gå galt og at hun satte barnet sitt i fare. Stakkars barn som blir utsatt for dette, i tillegg har en så stupid mor. De sier at de hadde kjøpt nye vesker, og dopen var i bunnen av veskene... Det er vel en _liten_ mulighet for at de snakker sant? Håper det, og at de får bevist det... 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 De sier at de hadde kjøpt nye vesker, og dopen var i bunnen av veskene... Det er vel en _liten_ mulighet for at de snakker sant? Håper det, og at de får bevist det... 22 kg gjemt i bunnen på 3 vekser? Hallo?! Du lukter lunta om den nye veska di veier 7 kg....! 0 Siter
mrxx Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 De sier at de hadde kjøpt nye vesker, og dopen var i bunnen av veskene... Det er vel en _liten_ mulighet for at de snakker sant? Håper det, og at de får bevist det... Selvsagt er det en mulighet for at de er lurt til å være narko kurerer. Det har hendt det. Men samtidig er den forklaring ganske tynn, særlig når de kjøper nye vesker. Men hvem vet... 0 Siter
mrxx Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 22 kg gjemt i bunnen på 3 vekser? Hallo?! Du lukter lunta om den nye veska di veier 7 kg....! Det er tyngde i god kvalitet vet du, hehe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Det er tyngde i god kvalitet vet du, hehe. *Hehe* Ei veske på 7 kg gidder man jo ikke bære rundt på engang! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 De sier at de hadde kjøpt nye vesker, og dopen var i bunnen av veskene... Det er vel en _liten_ mulighet for at de snakker sant? Håper det, og at de får bevist det... Ja, det er jo ingen som lurer på hvorfor den nye vesken veier 8 kg... De pleier jo å veie såpass... Vi snakker 23 KILO kokain her - ikke en halvkilo... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det er jo ingen som lurer på hvorfor den nye vesken veier 8 kg... De pleier jo å veie såpass... Vi snakker 23 KILO kokain her - ikke en halvkilo... Det kan jo ha blitt plassert etter pakkingen også. Jeg påstår ikke at det er det jeg tror mest på...men man kan jo håpe,- for det høres ille ut. Beklager at jeg velger å holde en liten åpning for at de har blitt lurt. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Det kan jo ha blitt plassert etter pakkingen også. Jeg påstår ikke at det er det jeg tror mest på...men man kan jo håpe,- for det høres ille ut. Beklager at jeg velger å holde en liten åpning for at de har blitt lurt. Heh, det er ingenting å beklage - det er jo bra noen tror på det gode i folk Jeg har bare vanskelig for å tro på det når det gjelder alle tre, og de har en så dårlig unnskyldning som det... 0 Siter
Lisabeth Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Helt utrolig. Men sikkert ikke unikt, dessverre. 0 Siter
Gjest aggaggg Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Uten at jeg har satt meg veldig inn i saken syns jeg unnskydningen var enorm, de kjøpte alle tre ny bag like før avgang som inneholdt mange kilo kokain uten at de merket noe? Gimme a break! Det minner om sånne unnskyldniger små barn kommer med som er så dumme at man nesten må le gjesp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.