Gjest prust Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Hvilke ingredienser skal det være i drinken Marguerita? Mener at det er Tequila, salt + noe til... 0 Siter
birdie Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Triple Sec. Wikipedia sier at den offisielle standarden (IBA=International Bartenders Association) er etter disse målene: * 3.5 cl (seven parts) tequila * 2.0 cl (four parts) Cointreau or Triple Sec * 1.5 cl (three parts) lemon or lime juice Jeg pleier å "slumpe", jeg.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Triple Sec. Wikipedia sier at den offisielle standarden (IBA=International Bartenders Association) er etter disse målene: * 3.5 cl (seven parts) tequila * 2.0 cl (four parts) Cointreau or Triple Sec * 1.5 cl (three parts) lemon or lime juice Jeg pleier å "slumpe", jeg.. Cointreu var det ja :-) Takk for hjelp! Jeg prøvde å søke på google, men kom bare over oppskrifter med ferdig-essens! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.