Gå til innhold

Nydelige sanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, unngår min country-stil og legger inn denne nydelige sangen ;)

Skrevet

Hei Gyda, you're back!

(Eller er det bare jeg som har vært sløv?)

Du er ikke sløv. Jeg fikk bare for meg at jeg måtte stikke innom en tur. Det er lenge siden - men trivelig var det. :-)

Gjest Lizzenja
Skrevet

Jeg har helt forelsket meg i denne

http://www.youtube.com/watch?v=ygSkbvM2n2Q

Den engelske versjonen er også nydelig, og kanskje foretrukket av de som ikke kan fransk :)

http://www.youtube.com/watch?v=d5X1CEf9U0Q&feature=related

Anbefaler hele soundtracken, både på fransk og engelsk. Har knapt sett filmen, men elsker musikken!

Åh, tusen takk som viste denne. Snufs, den var virkelig aldeles nydelig. Og så trist for vakre Spirit og kjæresten.

Gjest Lizzenja
Skrevet

Eurovision, Israel! Nydelig sang og kjekk mann ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=sw_6gdieBRY

Ja sangen var flott den, mannen var ikke så værst han heller.. ;o) Artig med israelsk innslag,fikk forresten ikke sett Grand Prix. Tror jeg også skimtet et norsk flagg svaie der i forgrunnen :-)

Gjest Lizzenja
Skrevet

Ok, unngår min country-stil og legger inn denne nydelige sangen ;)

Åh.., jeg elsker Josh!! ;o) Han er så skjønn at han er til å spise opp. You raise me up er bare nydelig, og det var flott å høre og se den med skjønne afrikanske barn.

Hvilken country..? Bare litt nyskjerrig :-) Selv er jeg stor fan av Garth Brooks.

Gjest Lizzenja
Skrevet

Her er en jeg synes er nydelig:

Kjempefin!! Lenge siden jeg har hørt denne. *Lagrer flittig på favoritter*

Skrevet

Åh.., jeg elsker Josh!! ;o) Han er så skjønn at han er til å spise opp. You raise me up er bare nydelig, og det var flott å høre og se den med skjønne afrikanske barn.

Hvilken country..? Bare litt nyskjerrig :-) Selv er jeg stor fan av Garth Brooks.

Jeg hører på mye rart, danseband tilogmed ;) Kellie pickler, ronnie milsap, dolly parton,Emmylou harris og de gamle artistene. Hører det meste egentlig. Er så dårlig på navn, men garth brooks har vi endel av ja. Flink han. Jeg elsker steelguitar! Bellamy brothers....Chania twain... Carrie underwood... osv

Jeg har nok lagt inn endel i den sjangeren her på forumet så folk gidder nok ikke åpne mine sang-linker hehe ,derfor skreiv jeg at jeg styrte unna denne gangen :)

Kom gjerne med link til sang du liker, morro det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...