Gå til innhold

Bryting av taushetsplikt?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Typen til venninna mi jobber i posten, og fikk høre av venninna mi at det venter en pakke til meg i posten og hun sa hvem avsenderen var. Jeg går ut ifra at det er typen hennes som har fortalt det.

Jeg liker ikke tanken på at han sniker i posten min - og har ikke han taushetsplikt??

Hvordan kan jeg si ifra om dette?

Skrevet

Dette er opplysninger han ikke skal gå ut med. Ikke noe koselig når det føles som om de sniker i posten din.

Det kan jo stå dildo.no som avsender også:-)

Gjest this is a signature
Skrevet

Si fra til typen til venninna di?

Hun sendte melding om dette i natt, så ikke mld før jeg våknet.

Jeg svarte at jeg ikke likte at han snek i posten min og at han har taushetsplikt, osv. En ganske kvass mld.

Hun svarte at hun ikke skjønte problemet.

Det er jo en prinsippsak. Han bryter taushetsplikten.

Skrevet

Jeg svarte at jeg ikke likte at han snek i posten min og at han har taushetsplikt, osv. En ganske kvass mld.

Han har helt klart brutt taushetspilkten - han har ikke lov til å fortelle noen hvem som skal ha pakkene som står på posten til avhenting. Det er jeg temmelig sikker på - vi har i alle fall slik taushetsplikt her på jobben.

Gjest jobb i posten
Skrevet

Jeg jobber selv i posten, og han har selvfølgelig ikke lov til å fortelle det til noen. Vet ikke helt hvem du kan kontakte, men i kontrakten står dette klart og tydelig.

Skrevet

Enig. Det er hans jobb, hans feil, og jeg ville konfrontert ham selv. Drit i hva venninna di sier, for hun vil jo forsvare kjæresten sin, det er naturlig reaktsjon.

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Skriv et brev som du adresserer til "avdelingsleder" eller tilsvarende på det postkontoret det gjelder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...