Gå til innhold

Bursdagsgave til bestevenninne

Gjest vil veldig gjerne finne noe fint

Anbefalte innlegg

Gjest vil veldig gjerne finne noe fint
Skrevet

Min venninne har bursdag, og jeg har lyst til å kjøpe noe fint til henne, noe personlig.

Er det noen som har noe tips til hva som er fint å gi? Hva ville dere satt stor pris på?

Skrevet

Telysestaker til å ha ute, og en brikke som passet i fargen. Ellers hvis jeg blir overrasket med en bok eller CD jeg ikke vet om, men som er min smak, blir jeg også glad. Ev. tekrus. En god venn kjenner smaken min, og da blir det alltid vellykket.

Skrevet

Vi har så mye, men hva med en opplevelse?

Teater/kino/konsert/misddag

sammen med deg? (evt inkl. barnevakt/transport)

Lykke til!

Mrs. Wallace
Skrevet

Tja, hele greia med en personlig gave er jo nettopp at den er valgt ut med omtanke for mottakeren, så dermed blir det vanskelig å komme med noen tips på så lite grunnlag.

Hvor gammel er hun? Hvor lenge har dere vært venninner? Hvilke interesser har hun?

Skrevet

Kommer an på alder, om hun er enslig eller har mann og barn. Og ikke minst prisen.

Men jeg ville satt pris på ei flaske vin, men lovnad om en hyggelig kveld vi kunne dele på den, biletter til et show eller forestilling, tur innen- eller utenlands, hudpleie, spa, god sjokolade, kaffe eller te litt utenom det vanlige. Og ikke minst en god krimbok jeg ikke har lest. Dessuten er jeg mye ute på tur i fjellet, så ullundertøy i spreke farger, tursokker eller annet turutstyr hadde vært bra.

Er ikke så glad i ting som bare blir stående å samle støv, som lysestaker, skåler, fat eller glass, med unntak av hvis det er en serie jeg samler på. Gavekort er veldig kjedelig, hvis jeg ikke sparer til noe spesiellt.

Skrevet

Du kan kjøpe ei armlenke. Det finnes en type man kan kjøpe anheng til i div symboler. Kjøp et symbol som står for noe, en opplevelse eller noe dere har sammen. Usikker på lenkeprisen, men anheng koster fra 200kr og oppover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...