Gjest nå vil jeg bli frisk Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 for 3 uker uker siden begynte jeg med 1 pencelinkur pga streptokokker i halsen..tok de i 10 dager men 5 dager etter avsluttet kur ble jeg syk igjen og startet på en annen medisin for 3 dager siden. I dag har jeg vært i dårlig form og det virker som jeg har urinveis infeksjon.. det er vondt når jeg tisser,litt feber. Er det mulig og få det når jeg går på en pencelinkur? Spurte ei på apoteket og hun snakket om att mange fikk sopp når de brukte pencelin men da skal det vel ikke være vondt når jeg tisser,eller tar jeg feil... Håper noen kan gi meg noen råd,blir gal av og ikke være bra.. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Det kan godt gjøre vondt når du tisser, om du har fått sopp. Du får nok ikke urinveisinfeksjon når du går på antibiotika. Prøv en Canesten-kur, det skader ikke å forsøke. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Har du hyppig vannlatning? Du kan få UVI, dersom de bakteriene ikke reagerer på den medisiner du går på. Sopp kan det også være, så ta en soppkur, og så kan du jo levere en urinprøve på legekontoret, husk og bruk morgenurin. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Det kan godt gjøre vondt når du tisser, om du har fått sopp. Du får nok ikke urinveisinfeksjon når du går på antibiotika. Prøv en Canesten-kur, det skader ikke å forsøke. Men legene gir jo ikke samme antibiotika for streptokokker som for urinveisinfeksjon så man kan godt få uvi selv om man går på antibiotika. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Men legene gir jo ikke samme antibiotika for streptokokker som for urinveisinfeksjon så man kan godt få uvi selv om man går på antibiotika. Korrekt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.