Gå til innhold

spørsmål om bruk av pencelin

Anbefalte innlegg

Gjest nå vil jeg bli frisk
Skrevet

for 3 uker uker siden begynte jeg med 1 pencelinkur pga streptokokker i halsen..tok de i 10 dager men 5 dager etter avsluttet kur ble jeg syk igjen og startet på en annen medisin for 3 dager siden.

I dag har jeg vært i dårlig form og det virker som jeg har urinveis infeksjon.. det er vondt når jeg tisser,litt feber.

Er det mulig og få det når jeg går på en pencelinkur?

Spurte ei på apoteket og hun snakket om att mange fikk sopp når de brukte pencelin men da skal det vel ikke være vondt når jeg tisser,eller tar jeg feil...

Håper noen kan gi meg noen råd,blir gal av og ikke være bra..

Gjest minnah
Skrevet

Det kan godt gjøre vondt når du tisser, om du har fått sopp. Du får nok ikke urinveisinfeksjon når du går på antibiotika.

Prøv en Canesten-kur, det skader ikke å forsøke.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Har du hyppig vannlatning?

Du kan få UVI, dersom de bakteriene ikke reagerer på den medisiner du går på.

Sopp kan det også være, så ta en soppkur, og så kan du jo levere en urinprøve på legekontoret, husk og bruk morgenurin.

Skrevet

Det kan godt gjøre vondt når du tisser, om du har fått sopp. Du får nok ikke urinveisinfeksjon når du går på antibiotika.

Prøv en Canesten-kur, det skader ikke å forsøke.

Men legene gir jo ikke samme antibiotika for streptokokker som for urinveisinfeksjon så man kan godt få uvi selv om man går på antibiotika.

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Men legene gir jo ikke samme antibiotika for streptokokker som for urinveisinfeksjon så man kan godt få uvi selv om man går på antibiotika.

Korrekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...